Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har de senaste åren ridit hos en släkting till mig, men känner på senaste tiden att all glöd, vilja och glädje gått ur mig i samband...
Ekonomi & Juridik
Pratade med en på en ridklubb om att lösa ridhuskort fram till januari, och hon gav mej ett pris på 600 kr för det. Fick hem räkningen...
Ekonomi & Juridik
Mitt sto står hos en tjej som har lånat henne och tagit ett föl. Stoet är nu dräktig igen och denna gång är fölet mitt. Tanken var att...
Ekonomi & Juridik
Jag står i ett stall, och blev härom veckan "Uppsagd för omförhandling". Vad innebär detta rent juridiskt? Jag har försökt googla men...
Ekonomi & Juridik
Jobbar med framtidsutveckling för en ridklubb. I planen ingår att utöka lektionsverksamheten. För att kunna budgetera såväl intäkter och...
Hästmänniskan
Jag har haft turen att kunna gå hemma under barnens uppväxt och kunnat haft hästar utan problem. Nu är barnen vuxna och utflugna och jag...
Hästmänniskan
Jag vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden.. mest skriva av mig lite och se vad ni andra säger, kanske någon mer som råkat ut...