Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

F
Hästmänniskan Jag har de senaste åren ridit hos en släkting till mig, men känner på senaste tiden att all glöd, vilja och glädje gått ur mig i samband...
Svar
12
· Visningar
1 785
Senast: BandyBoy
·
E
Ekonomi & Juridik Pratade med en på en ridklubb om att lösa ridhuskort fram till januari, och hon gav mej ett pris på 600 kr för det. Fick hem räkningen... 2
Svar
22
· Visningar
4 079
Senast: athena
·
Ekonomi & Juridik Mitt sto står hos en tjej som har lånat henne och tagit ett föl. Stoet är nu dräktig igen och denna gång är fölet mitt. Tanken var att...
Svar
17
· Visningar
2 210
Senast: Sammet
·
Ekonomi & Juridik Jag står i ett stall, och blev härom veckan "Uppsagd för omförhandling". Vad innebär detta rent juridiskt? Jag har försökt googla men...
Svar
15
· Visningar
2 405
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan Jag undrar hur det är med era luftrör? Jag har i kanske 8-10 års tid haft lite problem med mina luftrör. Jag är alltid slemmig i... 2
Svar
20
· Visningar
3 224
Senast: ch791022
·
Ekonomi & Juridik Jobbar med framtidsutveckling för en ridklubb. I planen ingår att utöka lektionsverksamheten. För att kunna budgetera såväl intäkter och...
Svar
6
· Visningar
2 042
Senast: Wembley
·
Gnägg Mitt föl e. nachtmann u. Vilma
Svar
0
· Visningar
145
Senast: Ewelina
·
B
Hästmänniskan Så, då är väl beslutet mer eller mindre fattat. Jag ska köpa häst om ca 6mån när jag snålat ihop lite fler slantar *WEEEHAAAA*.... ...
Svar
12
· Visningar
6 783
Senast: Cinora
·
Hästmänniskan Hästen jag har nu går inte att lasta. Eller ja.. den går att lasta med det tar ett tag och det tar enormt mycket på krafterna inte... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 953
Senast: Ponnytant
·
Hästmänniskan Vi har endast lite mark själv, och jag överväger att diskutera med någon granne om det finns möjlighet att arrendera mark av någon av...
Svar
13
· Visningar
3 089
Senast: labb
·
Gnägg Red för första gången på ca 2 år efter att jag slutat !
Svar
0
· Visningar
302
Senast: tekphoto
·
Gnägg Jag och Akito på tävling
Svar
0
· Visningar
132
Senast: tekphoto
·
Svar
0
· Visningar
104
Senast: phie
·
I
Ekonomi & Juridik Heej! Vi har en jordbruks fastighet där vi håller på och starta upp en enskild firma. Kommer att ha 2 hästar inakorderade på min...
Svar
1
· Visningar
1 032
Senast: kenneth
·
C
Hästmänniskan Jag har haft turen att kunna gå hemma under barnens uppväxt och kunnat haft hästar utan problem. Nu är barnen vuxna och utflugna och jag... 2
Svar
25
· Visningar
3 559
Senast: Piraja
·
Anläggning Det har visat sig att en av våra vinterhagar har delvis ett underlag av cementplatta under leran. Nu funderar vi på att gräva bort...
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: Berin
·
Anläggning Hej alla glada bukare! :laugh: Jag skulle behöva lite hjälp samt åsikter ang ett stallbygge. Såhär ser byggnaden ut nu som... 2
Svar
26
· Visningar
6 081
Senast: Buck
·
S
Anläggning Jag tänkte bygga paddock. Är 20* 35 okej? Det är jag och min dotter som kommer att rida i den, hoppa nåt litet hinder och så...
Svar
7
· Visningar
2 461
Senast: ulle.j
·
Anläggning Som sjukbox, är det tillåtet att ha kontrakt på tillgång till box i annat stall (granne 50 meter bort) vid behov? Dvs att bara ha hage +...
Svar
4
· Visningar
1 316
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt vad jag vill med den här tråden.. mest skriva av mig lite och se vad ni andra säger, kanske någon mer som råkat ut...
Svar
14
· Visningar
3 794
Senast: EmblaAsk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka