Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Det skrivs mycket om att lösdrift är det bästa för hästen. Men ingen talar om hue förutsättningarna bör vara. Ett stall i min närhet har... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 481
Senast: Lobelia
·
S
Ekonomi & Juridik Hejsan! Jag undrar om någon här går hästlinjen på realgymnasiumet i uppsala? Är hästhållningen bra? Lär man sig mycket och är...
Svar
1
· Visningar
1 016
Senast: alp
·
M
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag är 17 år och har ridit i typ hela mitt liv, jag hade en d-ponny på foder innan men efter många om och men fick vi...
Svar
7
· Visningar
1 378
Senast: michha
·
Ekonomi & Juridik Jag hörde förra veckan några som stod och diskuterade hur man ska bära sig åt för att få så lite vinterpäls som möjligt på hästen och då... 2
Svar
26
· Visningar
2 997
Senast: wrangler
·
Hästmänniskan Är det någon här som ska söka dit eller har gått utbildningen? 2
Svar
21
· Visningar
4 244
Senast: blayenka
·
Ekonomi & Juridik Om man köper en unghäst som i dagsläget är helt utan försäkring och försäkrar den själv efter vet besiktning och innan köp vad skulle då...
Svar
1
· Visningar
906
Hästmänniskan Du som någon gång i ditt liv tagit en kortare eller längre paus från hästarna, berätta gärna! Varför tog du en paus? Hur länge? Vad fick... 2
Svar
32
· Visningar
3 471
Senast: Double
·
Ekonomi & Juridik Läste på Nyheterna att en Hästägare blivit dömd att betala 14.000 i böter för att han/hon ej hade pass på sina hästar . Hästägaren hade... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 964
Senast: a1agnlju
·
M
Hästmänniskan Efter tre dagars regnande möttes jag idag på morgonen av en stallgång full med vatten, samt att halva boxarna va dygnsura :cry: Bara...
Svar
9
· Visningar
1 831
Senast: Tjôta
·
Ekonomi & Juridik Kollar just nu lite häst men vill egentligen vänta tills stallet är riktigt färdigbyggt vilket dröjer ett par månader till. Därför...
Svar
6
· Visningar
1 615
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Vi har nu blivit med en till gård att ta hand om. Det innebär att min gård inte riktigt behövs längre. Så antingen skall jag hyra ut... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 145
Gnägg Foto: Anette Mattsson. Plats: Kullatorp
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Cru
·
Gnägg Andra dagen hos mej. :heart
Svar
0
· Visningar
108
·
Gnägg Foto: Anette Mattsson. Plats: Kullatorp
Svar
0
· Visningar
128
·
V
Ekonomi & Juridik Tänkte kolla vad folk tycker man ska göra i mitt knipiga läge. Det är så att jag har min häst utlånad till en tjej nästan 30 mil ifrån... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
17 915
Senast: Sammet
·
R
Hästmänniskan Hej alla där ute! Jag undrar hur det har gått för er mer ridningen efter att ni varit med i en trafikolycka? Vad fick ni för skador... 2
Svar
31
· Visningar
5 010
Senast: Ewelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka