Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Det skrivs mycket om att lösdrift är det bästa för hästen. Men ingen talar om hue förutsättningarna bör vara. Ett stall i min närhet har...
Ekonomi & Juridik
Jag hörde förra veckan några som stod och diskuterade hur man ska bära sig åt för att få så lite vinterpäls som möjligt på hästen och då...
Ekonomi & Juridik
Om man köper en unghäst som i dagsläget är helt utan försäkring och försäkrar den själv efter vet besiktning och innan köp vad skulle då...
Hästmänniskan
Du som någon gång i ditt liv tagit en kortare eller längre paus från hästarna, berätta gärna! Varför tog du en paus? Hur länge? Vad fick...
Ekonomi & Juridik
Läste på Nyheterna att en Hästägare blivit dömd att betala 14.000 i böter för att han/hon ej hade pass på sina hästar .
Hästägaren hade...
Ekonomi & Juridik
Kollar just nu lite häst men vill egentligen vänta tills stallet är riktigt färdigbyggt vilket dröjer ett par månader till. Därför...
Ekonomi & Juridik
Vi har nu blivit med en till gård att ta hand om.
Det innebär att min gård inte riktigt behövs längre.
Så antingen skall jag hyra ut...
Ekonomi & Juridik
Tänkte kolla vad folk tycker man ska göra i mitt knipiga läge. Det är så att jag har min häst utlånad till en tjej nästan 30 mil ifrån...
Hästnyheter Du blandar och ger hej vilt nu. Hur ska du ha det. Får en veterinär säga att "den här hästen lider och ska tas bort omedelbart" eller inte.
IT & mobiler Om du googlar på "mitt facebook-konto är låst". Kommer du in via några av länkarna till facebook som dyker upp i listan?
Det gör jag som...
Islandshäst Jag skulle egentligen på en kurs nu under våren för en som är riktigt duktig på bettlöst och tänkte försöka få med mig tips därifrån men...