Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
I hela mitt liv har jag varit tokig i hästar och allt som hör därtill. Jag fick kämpa för att få börja rida, minst sagt! Innan dess så...
Hästmänniskan
På mitt jobb annordandes en motionstävling, individuellt i arbetsgrupperna (låter ju korkat men vet inte riktigt vad jag ska kalla det )...
Ekonomi & Juridik
Söker någon som har erfarenhet av hur man transporterar silagebalar över längre sträckor.
Vilka företag använder man till det?
Det...
Ekonomi & Juridik
Jag kör inte mina hästar så ofta och har därför en ganska fjösig budgettransport som inte känns så jättesäker, och så ser det ut i...
Ekonomi & Juridik
jag är lite nyfiken på vad ni ger i kallhyra..jag står i ett litet stall där dte bara är jag och mina hästar jag betalar 500 för båda...
Hästmänniskan
Hej! Hoppas tråden ligger rätt. Jag skriver mest för att få skriva av mig. Jag har ridit mer eller mindre regelbundet i 18 år, och gick...
Hästmänniskan
Jag har funderat lite smått med det här om vikten. När jag har sökt medryttarhäst har jag alltid satt ut en egen annons där det står att...
Ekonomi & Juridik
ha funderat lite på hur det funkar med häst passen när man ta in hästar från polen ,, vet att man få med hästens pass vid leverans ...
Hästnyheter En annan sak att ha i atanke ar att om en veterinar har rekommenderat avlivning, och man som agare inte foljer deras rekommendation, kan...
Gravid - 1år Helt blankt test idag på ultratidigt test. Som väntat. Har absolut noll gravsymtom och efter totalt 5 graviditeter (en abort, en dotter...