Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan I hela mitt liv har jag varit tokig i hästar och allt som hör därtill. Jag fick kämpa för att få börja rida, minst sagt! Innan dess så... 2
Svar
22
· Visningar
4 365
Senast: Torktumlare
·
Ekonomi & Juridik (Tror det ligger under rätt tråd annars så ber jag om ursäkt) Bakgrunden till nuvarande situation är som så, i april gick jag en...
Svar
3
· Visningar
1 297
Senast: ridtravare
·
Anläggning Nu är vi klara med vår nya paddexpaddock :) Men den funkar inte riktigt att rida i just nu. När man går på underlaget så känns det helt... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
12 893
Senast: NilaD
·
V
Hästmänniskan På mitt jobb annordandes en motionstävling, individuellt i arbetsgrupperna (låter ju korkat men vet inte riktigt vad jag ska kalla det )... 2
Svar
36
· Visningar
3 720
Senast: Tajger
·
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Cru
·
Gnägg Barnens Welsh Mountain. Han är så underbart snäll :heart
Svar
0
· Visningar
223
·
Ekonomi & Juridik Söker någon som har erfarenhet av hur man transporterar silagebalar över längre sträckor. Vilka företag använder man till det? Det...
Svar
10
· Visningar
4 141
Senast: athena
·
Hästmänniskan ni ser någon som gör så galet fel att det gör ont i er? Tex om ni jobbar som tränare och någon gör saker som faktiskt kommer skada...
Svar
9
· Visningar
1 541
Senast: eigollet
·
Hästmänniskan Det läggs tid och pengar i oändligheter för att få/hålla hästen i kondition men det är inte många jag känner i hästvärlden som tränar... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 314
Senast: todde
·
Ekonomi & Juridik Är förhandsbesked och bygglov för hästgårdar offentliga handlingar? Just nu är det enklare att fråga kunskapsbanken på buke än at...
Svar
6
· Visningar
1 478
Gnägg Min sötnos allra första dagen hos mej :)
Svar
0
· Visningar
105
·
E
Hästmänniskan Hej! Jag har, som jag skrivit om i en tidigare tråd, börjat ta ridlektioner med min häst. Saken är den att jag har inte körkort och...
Svar
12
· Visningar
1 648
Senast: Raderad medlem 94602
·
Ekonomi & Juridik Jag kör inte mina hästar så ofta och har därför en ganska fjösig budgettransport som inte känns så jättesäker, och så ser det ut i...
Svar
5
· Visningar
1 219
Senast: eigollet
·
Ekonomi & Juridik jag är lite nyfiken på vad ni ger i kallhyra..jag står i ett litet stall där dte bara är jag och mina hästar jag betalar 500 för båda...
Svar
15
· Visningar
1 803
Senast: Roucle
·
Hästmänniskan Opererades för inflammerad blindtarm för några dagar sen, och undrar mest vad ni buke-människor som genomgått samma sak fått för...
Svar
17
· Visningar
9 985
Senast: Ceta
·
E
Hästmänniskan Hej! Hoppas tråden ligger rätt. Jag skriver mest för att få skriva av mig. Jag har ridit mer eller mindre regelbundet i 18 år, och gick...
Svar
10
· Visningar
1 807
Senast: Ponnytant
·
M
Hästmänniskan Jag har funderat lite smått med det här om vikten. När jag har sökt medryttarhäst har jag alltid satt ut en egen annons där det står att...
Svar
16
· Visningar
2 743
Senast: Ilandra
·
Ekonomi & Juridik ha funderat lite på hur det funkar med häst passen när man ta in hästar från polen ,, vet att man få med hästens pass vid leverans ...
Svar
5
· Visningar
2 248
Senast: lizzie
·
Ekonomi & Juridik Visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden, men provar här. Jag undrar om det finns något ställe i Sverige som tar hand om...
Svar
9
· Visningar
2 920
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka