Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Sa var det snart dags for stora paketdagen, for en del. Jag sitter och tanker pa vad jag kan ge min stalltjej som present/tack for all...
Ekonomi & Juridik
Ridskolan har nyligen satt in thermobars i alla hagarna. Nu har dom sett att vissa privathästar har lite skoj med dessa när dom är...
Hästmänniskan
Jag hoppas att någon orkar läsa detta. Det skulle verkligen betyda massor. Vet inte vad jag vill ha för några svar, men kloka idéer och...
Ekonomi & Juridik
Räknade ut att det är 14 år sen jag köpte en häst sist och 7 år sen jag sålde en häst. Men nu är det dags!!!
Jag kommer verkligen inte...
Ekonomi & Juridik
Så här ligger d till : Haft en köpare på min häst. Hon kontaktade mig då han inte var till salu och hade stort intresse i hästen..Jag...
Ekonomi & Juridik
Nu ska vi separera. Min sambo vill ha hälften av värdet i hästarna + hästtransporten. Jag har betalat hästarna med egna pengar som jag...
Ekonomi & Juridik
Någon som har bra koll på detta med försäkringar här?
OM jag startar en ridverksamhet - räcker det då med Agria Incident som är inbakad...
Hästnyheter En annan sak att ha i atanke ar att om en veterinar har rekommenderat avlivning, och man som agare inte foljer deras rekommendation, kan...