Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har en lite konstig fråga. En av våra hästar står uppstallad på en lösdrift rätt långt borta hos en vän (passet finns där). Nu ska...
Ekonomi & Juridik
ska snart börja på ett heltidsjobb som hästskötare, är det en skyldighet för arbetsgivaren att köpa arbetskläder till mej eller ska jag...
Ekonomi & Juridik
Ni som kan mycket om detta. Lite kort.
Hästen som köptes i Juli blev halt lite senare och vid besiktning visa det sig att hästen har...
Hästmänniskan
Har hamnat i en lite knepig situation som jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig ur på bästa sätt. Så om ni har några bra tips så hade...
Ekonomi & Juridik
Förstår att det säkert kan vara en svår fråga att säga ett exakt svar på men mellan tummen och pekfingret vad kan en försäkring kosta på...
Ekonomi & Juridik
Om man tittar på de normala yrkesuppdelningarna, vilket faller beridare under?
Naturbruk?
Eller det finns inget det egentligen passar...
Ekonomi & Juridik
*långt och rörigt*
Jag vet att det under åren ploppat upp en hel del trådar ang förstörda täcken, dock tycker jag de oftast handlar...