Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

P
Ekonomi & Juridik Jag tänkte kolla om någon här har koll på hur man kan få pengar för att förbättra och utveckla en verksamhet? Stipendier och dyligt...
Svar
3
· Visningar
1 147
Senast: Ilini
·
Hästmänniskan Jag har äntligen börjat kunna sitta ner i traven utan att få en massa spänningar i hästen, men min ländrygg gillar inte läget. Efter...
Svar
18
· Visningar
8 056
Senast: pozze
·
Hästmänniskan Tycker ni att ryttarkändisar har ett ansvar i form som förebilder av en massa barn och ungdomar att rida med hjälm? Jag har funderat... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 972
Senast: Mynta
·
Hästmänniskan Jag är dålig på att vara ponnymamma, tror jag. Min dotter är inte alls tacksam över att jag kan lägga den där tiden som jag lade på min...
Svar
14
· Visningar
3 101
Senast: Ilini
·
Hästmänniskan Aftonbladets artikel - "Djurkyrkogården" Helt sjukt att man år 2010 (snart 2011) kan komma undan med något sånt här och bara få... 2
Svar
21
· Visningar
3 146
Senast: Leoni
·
Hästmänniskan Vår 11-åriga dotter har en egen b-ponny som hon tränar en hel del med och vill även tävla. Än så länge har vi varit på mindre...
Svar
12
· Visningar
2 228
S
Hästmänniskan Enligt stallägaren har det kommit en ny EU regel som säger att hon måste ha en kopia på hela hästpasset, alla sidor. Hon måste ha det på... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
11 147
Senast: Spirit
·
Svar
0
· Visningar
106
Svar
0
· Visningar
138
Senast: tekphoto
·
B
Anläggning Hej! Jag har tänkt att i framtiden starta ett ponnystuteri och föda upp Shetlandsponnies och Gotlandsruss. Och jag undrar över hur...
Svar
2
· Visningar
2 884
Senast: Blomman
·
S
Ekonomi & Juridik Hei alle bukefalister, jeg håper noen kan svare meg... Jeg lurer på: Hvordan får man slaktet hesten sin i Sverige? Kan man...
Svar
11
· Visningar
2 252
Senast: gylle
·
Hästmänniskan Samtidigt som jag mockandes försökte få tiden att räcka till idag, slog det mig! Hur mycket lär jag mig inte, utöver hästkunskap? :idea...
Svar
5
· Visningar
1 405
Senast: Klaralove
·
B
Ekonomi & Juridik Håller på att separera från min sambo och det ser ut som att jag kommer gå ur förhållandet med runt 100 tusen i skulder. :cry: Jag... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 368
Senast: B-uke
·
Gnägg Cinthos visar upp arabhalsen.
Svar
0
· Visningar
125
Senast: cinthos
·
Anläggning Har ett litet, litet stall med två boxar. Totala längden på stallet är ca 10 m, bredd ca 5 m. Förutom boxar har vi även en liten del med...
Svar
11
· Visningar
3 548
Senast: TIzzANO
·
Ekonomi & Juridik hej.... jag hoppas ni kan hjälpa mig o få lite bättre syn på allt. jag köpte en d ponny förr julen. de berättade inte så mycket om...
Svar
18
· Visningar
2 828
Senast: Donnaline
·
Gnägg Varvar ner efter träningen. Alva f 2006 e Julius 211 u Alfa 3182
Svar
0
· Visningar
106
H
Hästmänniskan Jag har fastnat. Jag är en tjej som vill bli en riktigt duktig hopprytttare. Jag älskar hästar, sporten och jag de är detta jag vill... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 121
Senast: Roucle
·
M
Ekonomi & Juridik Ska i dagarna bli halvfodervärd, men hittar inga kontrakt på ett sådant, någon som kan hjälpa mig vad jag bör tänka på och vad som ska...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: mrsmama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden