Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag tänkte kolla om någon här har koll på hur man kan få pengar för att förbättra och utveckla en verksamhet?
Stipendier och dyligt...
Hästmänniskan
Jag är dålig på att vara ponnymamma, tror jag. Min dotter är inte alls tacksam över att jag kan lägga den där tiden som jag lade på min...
Hästmänniskan
Enligt stallägaren har det kommit en ny EU regel som säger att hon måste ha en kopia på hela hästpasset, alla sidor. Hon måste ha det på...
Hästmänniskan
Samtidigt som jag mockandes försökte få tiden att räcka till idag, slog det mig! Hur mycket lär jag mig inte, utöver hästkunskap? :idea...
Ekonomi & Juridik
Håller på att separera från min sambo och det ser ut som att jag kommer gå ur förhållandet med runt 100 tusen i skulder. :cry:
Jag...
Ekonomi & Juridik
hej....
jag hoppas ni kan hjälpa mig o få lite bättre syn på allt. jag köpte en d ponny förr julen. de berättade inte så mycket om...
Ekonomi & Juridik
Ska i dagarna bli halvfodervärd, men hittar inga kontrakt på ett sådant, någon som kan hjälpa mig vad jag bör tänka på och vad som ska...
Hundavel & Ras Jag har två mellanpudlar och tycker absolut att de kan passa in på det du beskriver. De är verkligen sportiga, rörliga, glada och pigga...
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...