Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Summa f. 1998 e. Pakistan u. Salexa
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Jennifher
·
M
Hästmänniskan Jag har aldrig i mitt liv suttit på en häst eller ens varit intresserad, men min dotter (6 år) ville börja med ridning och jag anmälde... 2
Svar
26
· Visningar
7 790
Senast: Rio
·
Hästmänniskan Jag antar att jag egentligen mest skapar den här tråden för att skriva av mig lite, men om någon har några råd så tar jag tacksamt emot... 2
Svar
20
· Visningar
4 417
Senast: Ponylove
·
S
  • Låst
Hästmänniskan Hej!!! Jag vill fråga, om det finns någon som studera på Flyinge??? Jag vill kanske studera där senare?!? När börja man där? Efter...
Svar
1
· Visningar
934
Senast: mysko
·
Hästmänniskan Vet inte om tråden hamnat rätt! Har en vän som har en häst som hon tävlat ganska flitigt med (Stått sen 3 månader tillbaka). Det finns... 2
Svar
21
· Visningar
3 159
Senast: BernT
·
U
Ekonomi & Juridik Jag sålde (som privatperson) en häst för knappt tre månader sedan. Jag har haft honom sedan han föddes för 8 år sedan. Han har inte...
Svar
17
· Visningar
2 021
Senast: Masse
·
A
Ekonomi & Juridik Hej. Jag har ett litet dilemma som jag hoppas att jag kan få hjälp med. Köpte för tre veckor sedan en häst, väldigt billigt, affären... 2
Svar
23
· Visningar
3 143
Hästmänniskan Jag har ett problem som jag skulle vilja höra era synpunkter på. Jag har nämligen just nu mitt egentliga drömjobb, men är ändå inte... 2
Svar
27
· Visningar
4 445
Senast: fio
·
Ekonomi & Juridik Inser att det nog är bra att se till att klämma den där behörigheten. Försöker rota i det där med behöriga utbildare, men länkarna...
Svar
5
· Visningar
1 441
Senast: Immer
·
S
Anläggning Jag ska bygga stall. men jag har en del funderingar. Jag ska bygga 3 boxar, 1 sadelkammare och en stallgång på ca 35-40 kvm. Vad...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Rie
·
Ekonomi & Juridik Jag ska åka bort i 8 dagar. Min "hästvakt" jobbar extra hos en granne där hon får 80:-+Sem ers/timme Hon är 18 år och betalar i år...
Svar
11
· Visningar
1 798
Senast: Forssberg83
·
B
Ekonomi & Juridik Hej! Jag tittade ut en billig häst, ett föl som föddes i somras (juni) och som är leveransklar strax innan jul :p. Uppfödaren bor i... 4 5 6
Svar
114
· Visningar
14 076
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder, vuxen ponnyryttare. Hur önskvärt är det egentligen att det finns en vuxen som utbildar ponnyer? Främst större...
Svar
15
· Visningar
2 212
Senast: simpan
·
Hästmänniskan Nu var det gjort. Stoet vi hade fick somna in idag tidigt i morse. Nu springer hon på de gröna ängarna...:cry: Just nu känns det bara...
Svar
17
· Visningar
1 971
Senast: Dana
·
C
Ekonomi & Juridik Vi sålde en ponny för 2 år sedan och skrev i kontraktet att jag skulle ha förköpsrätten till ponnyn vid en eventuell försäljning. Efter... 2
Svar
26
· Visningar
4 056
Senast: Lobelia
·
A
Ekonomi & Juridik Har nu lagt handpenning på en häst som jag tänker köpa. Hästen måste åka med ett transportföretag till mej, då jag inte har någon...
Svar
6
· Visningar
1 418
Senast: Moonwalk
·
Ekonomi & Juridik jag känner en som flyttade hästen till ett stall där hon sa att stallhyran ligger på 3200 och det står i kontraktet, Sen fick hon hem en...
Svar
4
· Visningar
1 945
Senast: miamiSwing
·
Hästmänniskan Halloj alla glada bukefalosar! Nu vet jag inte om jag hamnat rätt men vi försöker här. Det är nämligen så att jag har ett litet... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 176
Senast: Lobelia
·
Ekonomi & Juridik Finns det någon regel/lag om att man måste ha gjuten platta i en ligghall..? Eller ens utseendet på en ligghall, förutsatt att den inte...
Svar
4
· Visningar
1 167
Senast: lady_vip
·
Gnägg halvblodsto 13 år
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Lizzi