Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har aldrig i mitt liv suttit på en häst eller ens varit intresserad, men min dotter (6 år) ville börja med ridning och jag anmälde...
Hästmänniskan
Jag antar att jag egentligen mest skapar den här tråden för att skriva av mig lite, men om någon har några råd så tar jag tacksamt emot...
Hästmänniskan
Vet inte om tråden hamnat rätt!
Har en vän som har en häst som hon tävlat ganska flitigt med (Stått sen 3 månader tillbaka). Det finns...
Ekonomi & Juridik
Jag sålde (som privatperson) en häst för knappt tre månader sedan. Jag har haft honom sedan han föddes för 8 år sedan. Han har inte...
Ekonomi & Juridik
Hej. Jag har ett litet dilemma som jag hoppas att jag kan få hjälp med.
Köpte för tre veckor sedan en häst, väldigt billigt, affären...
Ekonomi & Juridik
Inser att det nog är bra att se till att klämma den där behörigheten.
Försöker rota i det där med behöriga utbildare, men länkarna...
Ekonomi & Juridik
Jag ska åka bort i 8 dagar.
Min "hästvakt" jobbar extra hos en granne där hon får 80:-+Sem ers/timme
Hon är 18 år och betalar i år...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag tittade ut en billig häst, ett föl som föddes i somras (juni) och som är leveransklar strax innan jul :p. Uppfödaren bor i...
Ekonomi & Juridik
Vi sålde en ponny för 2 år sedan och skrev i kontraktet att jag skulle ha förköpsrätten till ponnyn vid en eventuell försäljning. Efter...
Ekonomi & Juridik
jag känner en som flyttade hästen till ett stall där hon sa att stallhyran ligger på 3200 och det står i kontraktet, Sen fick hon hem en...
Ekonomi & Juridik
Finns det någon regel/lag om att man måste ha gjuten platta i en ligghall..? Eller ens utseendet på en ligghall, förutsatt att den inte...