Transporttillstånd för häst

Sv: Transporttillstånd för häst

Jag har gått och fått, fast jag gick inte någon nätkurs utan var iväg på en 10 timmars utbildning. Som kostade bra mycket mer än den du har hittat.

Den kursen var ju jättebillig! Jag är också nyfiken på om någon genomfört den och vad vederbörande tyckte om upplägget. Kanske något att ta tag i efter jul??

Kanske något att nätstudiecirkla om här, så kan vi hjälpa varann att sparkas i baken så att det blir av.

Ptr

tack for lanken. jag skall inte saga vad jag tycker om detta, men sa har jag da kort transport bra manga ar och pa ett satt forstar anledningen bakom det hela. manga koper sig hast och transport och har ingen aning..
i alla fall, skall titta in mera pa det har, billigaste pris jag har hittat tidigare var ca 3000 sek. och det har verkar ju enklare da man kan gora det hemma pa datorn..
vad jag vill veta dock vad ar ekonomisk verksamhet?? ar det att aka till tavling och vinna (priser,pengar etc). da ar det ju ekonomi i det hela.. eller ar det mer typ jag kor din hast dit och dit for bensin/kostnad/straight cash.. eller ar det for professional haulers?? ingen tycks veta vad som galler..
dock har jag fatt hora, sager igen horsagen, att om man skall ut pa kontinenten sa maste man ha detta passet.. jag skall ta mina arabs till england i 2013 sa det ar val lika bra att satta igang.. bara for att vara pa den sakra sidan har.. lol..tack igen for link..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 322
Senast: Johanna1988
·
Juridik & Ekonomi Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Svar
4
· Visningar
3 626
Senast: Grazing
·
Hästvård Tänkte höra med er som har mer erfarenhet av ledproblem än jag, vad ni tror om framtidsutsikterna för den här hästen... 2
Svar
38
· Visningar
7 480
Senast: Ingela_S
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare... 10 11 12
Svar
229
· Visningar
38 586
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka