Hur hantera "gnällig" stallägare?

Sv: Hur hantera "gnällig" stallägare?

Har ingen aning om hur du ska göra förutom flytta så fort du får körkort. har varit i liknande situaition själv, ingen möjlighet att flytta och en satallägare som älskade att klaga på allt jag gjorde, sam gav mig skulden för allt min slarviga syster orsakat. Vissa saker som var helt ok att andra gjorde fick jag skäll för om jag gjorde. Även andra i stallet märkte att hon höll på så mot mig, det var pinsamt! Sedsan kunde hon vara hur snäll och underbar som helst ibalnd, och verkligen säga snälla saker och hjälpa tilll....var som två olika mänmniksor. Har beslutat mig för att utgå från att hon har någon form av problem med familjen eller psykiskt som gör henne så konstig...

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 141
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 122
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 093
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 138
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka