Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Tror ni att det skulle bli ett lukrativt företag? Kom att tänka på det när jag fick ett nyhetsbrev från Foderbilen, och i mitt huvud sa...
Ekonomi & Juridik
Hur länge tycker ni att man ska vänta på betalning från en bekant som provlånat en sadel för att se om den passar ?
Hon skulle få köpa...
Ekonomi & Juridik
Vet inte om tråden hamnar rätt men moderator får gärna flytta den om så är fallet.
Håller på att bygga ett vindskydd till hästarna...
Ekonomi & Juridik
Kan jag förlora något på det?
Hästen är 3år, jag köpte honom i våras, då gick han igenom vet.besiktning utan problem, sen visade det...
Ekonomi & Juridik
Jag ska skriva en uppsats i juridik om hastars valfard i UK och Sverige, och maste snart lamna in en outline av amnet samt en forsta...
Hästnyheter En annan sak att ha i atanke ar att om en veterinar har rekommenderat avlivning, och man som agare inte foljer deras rekommendation, kan...