Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Jag har precis flyttat till ett nytt stall där de är mer lugn o ro och mycket fina rid/körvägar samt inget bråk o tjafs om allt. Men...
Svar
4
· Visningar
1 623
Senast: Toktjejen
·
Anläggning Vi har ju en äldre byggnad, tidigare till mjölk-kossor som ändrats till stall för mer än 20 år sedan. Vi har "lyckats" undslippa besök... 2
Svar
32
· Visningar
5 542
Senast: Ingridl
·
Ekonomi & Juridik Tror ni att det skulle bli ett lukrativt företag? Kom att tänka på det när jag fick ett nyhetsbrev från Foderbilen, och i mitt huvud sa...
Svar
8
· Visningar
2 445
Senast: TinkerTant
·
Gnägg Zaragon, fina halvblodet som lämnade mig augusti månad 2010
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Kingsland89
·
Gnägg Gumman och jag i hagen efter longeringen, våran första dag och första träff.. :) problemhäst sa dom.. haha....
Svar
0
· Visningar
210
Senast: Emulaine
·
N
Hästmänniskan Jag anser mig sitta lite i funderingarnas hörn. Jag är ute efter att köpa häst. Tror jag. Samtidigt tycker jag inte det är så kul att... 2
Svar
25
· Visningar
3 614
Senast: Cizma
·
Ekonomi & Juridik Hur länge tycker ni att man ska vänta på betalning från en bekant som provlånat en sadel för att se om den passar ? Hon skulle få köpa...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: REIN
·
M
Anläggning Hej! Det är så att jag ska bygga stall och ska nu göra en planlösning och jag har idé torka :confused: Har ni några bra förslag på...
Svar
2
· Visningar
1 282
Senast: mooi
·
Anläggning I morse när jag kom ut i stallet låg hela innehållet från stora skumsläckaren på golvet :mad: Jag har en brandsläckare strategiskt...
Svar
4
· Visningar
8 381
Senast: Trix
·
9
Hästmänniskan Hej jag ska gå ut 9:an nu till våren som kommer och jag undrar om ni har några guldtips? Det jag vill komma in på är ett... 2
Svar
27
· Visningar
3 780
Senast: Finite
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna... 95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
123 773
Senast: nyfiken72
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om tråden hamnar rätt men moderator får gärna flytta den om så är fallet. Håller på att bygga ett vindskydd till hästarna...
Svar
13
· Visningar
2 205
Senast: Rie
·
M
Hästmänniskan Red i min "ungdom" och nu har hästintresset tagit fart igen när våra döttrar börjat rida på ridskola. Även min man har visat intresse... 2
Svar
23
· Visningar
3 527
Senast: Cizma
·
Anläggning Ungefär vad kostar elen per månad till era värmebaljor / thermobar/elvattenkoppar? funderar på vad som är billigast när det gäller...
Svar
9
· Visningar
3 759
Hästmänniskan Lägger in texten jag har på min hemsida rakt av. Men vill uppmärksamma alla på at vara extra försiktiga. Jag kommer jobba för att få... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 243
Senast: syrran
·
Gnägg Julbild på mina barn och deras ponny, fotat i Hästfotostudion.
Svar
0
· Visningar
187
Senast: via
·
Hästmänniskan Har under en längre period inte haft nåt hästintresse alls, inte ens haft lust att gå ut och klappa dom... Har inte ridit på flera...
Svar
4
· Visningar
1 194
Senast: Andromedae
·
Anläggning OBS att tråden inte gäller mig och min hästhållning, jag vill bara veta vad som gäller. Kan man utan bygglov bygga ett vindskydd av ett...
Svar
6
· Visningar
3 169
Senast: Jate Volim
·
Ekonomi & Juridik Kan jag förlora något på det? Hästen är 3år, jag köpte honom i våras, då gick han igenom vet.besiktning utan problem, sen visade det...
Svar
17
· Visningar
3 562
Senast: Miaa
·
Ekonomi & Juridik Jag ska skriva en uppsats i juridik om hastars valfard i UK och Sverige, och maste snart lamna in en outline av amnet samt en forsta...
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka