Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
En före detta granne ringde igår och var fundersam var hon skulle göra av sin welshponny. Hon hade just varit och hälsat på en liten...
Hästmänniskan
Jag har en väldigt speciell varmblodsherre som är 10 år. Han är värd lite i pengar men har ett enormt känslomässigt värde för mig. Jag...
Hästmänniskan
Hej, jag går i nian nu men ska om några månader välja gymnasium. jag funderar då på ett naturbruksgymnasium med inriktning på "hästar"...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag undrar hur många hektar mark ni har och hur många hästar det finns på gården? Eller ni som står inackorderad och vet hur mkt...
Hästmänniskan
Måste ösa ur mig lite, det sitter och gnager i mig så jag vet inte var jag ska ta vägen snart.
Jag har haft en "sköthäst" i ungefär ett...
Ekonomi & Juridik
Hej! Skulel behöva lite hjälp från er på buke. Vet att det finns massvis av trådar omdet hä. Men det är så rörigt och jag behöver något...
Ekonomi & Juridik
Hej
Jag åker förbi ett stall dagligen som ligger ca en mil ifrån där jag bor. Det jag nu har märkt är att hästarna har hagar som är...
Hästnyheter Du blandar och ger hej vilt nu. Hur ska du ha det. Får en veterinär säga att "den här hästen lider och ska tas bort omedelbart" eller inte.
Lantbruksdjur Diarsanyl fungerar även på flermagade djur, innan de hunnit bli flermagade.
Hos lamm så tar vommen ca 55 dagar på sig för att bli fullt...
Islandshäst Jag skulle egentligen på en kurs nu under våren för en som är riktigt duktig på bettlöst och tänkte försöka få med mig tips därifrån men...