Fundersam!!!!

Sv: Fundersam!!!!

Har du separata sommarbeten och lägger ner lite jobb på marken i rasthagaran tycker jag självklart att mna kan ha häst på mindre mark än 1 ha /häst. Skulle inte tveka på att ha 5-6 hästar på 2 ha. Men då åker man ju på sommarbete nån annanstans förstås. Och så får man räkna med att mna får göra något åt hagarna så de inte blir leriga. :)

Jo det där med EUs gräslinjal är ständigt ett ämne för löje!

Tllräckligt för att bli betat och inte mer än att gräset hinner bli gammalt, kan väl inte bli bättre

Ptr

Och lägger ner mycket jobb på att aktivera hästarna. Mycket mer än nån timme i grusfyrkanten varannan dag.

Har sätt hästar stå i välrenomerade stall intill känd anläggning stå och klia sig mot staketet för det var det ända som fanns att klia sig mot samt en anledning att springa runt varge gång den fick en stöt.

Ptr

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 623
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 900
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 323
Senast: Äpplet.
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 296
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar