Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag tänkte bara höra lite om hur personer gjort med praktik. Jag vill söka in till hippologen och behöver då praktisera. Jag har pratat...
Ekonomi & Juridik
Vad gäller rent juridiskt?
Det är så att vi sålde våran ponny genom min (fd.)tränare som också är hästhandlare. Köpet gick smidigt och...
Ekonomi & Juridik
Har nu och då läst om de mkt höga avgifter etc som arabhästägare har fått betala för exempelvis hästpassen. Nu kanske det kommer bli...
Ekonomi & Juridik
Ponera att jag har ett inackoderingsstall med ca 10 "hyresgäster" förutom mina egna hästar. Om jag har förstått det rätt så måste jag då...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Skulle behöva lite hjälp av er.. :) Jag och min familj har beslutat att jag ska få en foderhäst/ponny.
Vad jag behöver hjälp med...
Ekonomi & Juridik
Måste man ha eget företag för att ansvara för ett inackorderingsstall som rör 7 platser (2-3 st egna) eller kan man som privatperson...
Hästmänniskan
Ska sondera terrängen för stall (Västerås) och ett stall, har ej tittat på det ännu men ska titta efter helgerna och anmäla intresse om...
Ekonomi & Juridik
Vi har bestämt oss för att köpa ett nordsvenskt sto. För att få loss pengar till att köpa henne så behöver vi sälja vårt andra sto.'...
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...
Hästmänniskan Min är också väldigt mild och vänlig - men utan att bli menlös. Jag har alltid haft snälla hästar men W är snäll på en nivå jag aldrig...