Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har ni något förslag på kanal som inte har fyrverkerier vid nyår? Tänkte ha radion på i stallet då det finns två hästar där som jag...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Jag har sen jag var 6 år gammal älskat hästar. Tillbringat all tid i stallet. När jag var 15 fick jag min första egna häst och efter det...
Svar
15
· Visningar
2 652
Senast: sofiia
·
S
Ekonomi & Juridik Jag köpte i våren en häst till ridning. Hästen blev veterinär besiktigad hos distriksveterinär och godkänd utan anmärkningar. Kanska... 2
Svar
33
· Visningar
4 690
Senast: Sammy
·
Ekonomi & Juridik Frågar åt en kompis men vi är inne på samma linje båda så jag frågar er hur ni skulle tolkat det. Summorna är inte samma summor som i...
Svar
10
· Visningar
1 880
Senast: Mysaan
·
Anläggning Vad tror ni man tjänar mest på? Sälja hö eller hyra ut stallplatser? Alltså, ska jag bygga om hötorken till ett stall?
Svar
2
· Visningar
1 178
E
Anläggning Går det att göra om en maskinhall till ridhus? Vi tittar på en fastighet där det står följande info om maskinhallen: Ca 430 kvm, tak...
Svar
10
· Visningar
6 690
Senast: gylle
·
L
Hästmänniskan Varning för lång text, jag hoppas verkligen att nån orkar läsa och kan peppa mig till det ena eller det andra... :cry: Jag har nu... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 261
Senast: longwaydown
·
Ekonomi & Juridik Ni som rider i ridhus och betalar för detta, hur mycket betalar ni. Månad? Kvartal? Vinter/sommar? År? Vad är det för service som... 2
Svar
24
· Visningar
4 030
Senast: pulkaskurk
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt... 95 96 97
Svar
1 925
· Visningar
132 263
Senast: Bubban
·
J
Ekonomi & Juridik Sambon och jag har börjat diskutera att alla inackorderingar i stallet ska dela på helger, storhelger och röda dagar i fortsättningen... 2
Svar
39
· Visningar
4 256
Senast: jonson
·
Hästmänniskan Hej alla kloka bukefalister! Jag har en dröm....om att skaffa häst hemma på gården. Men som ridskoleryttare jag är känner jag att det...
Svar
2
· Visningar
1 248
Senast: kopparberg
·
Ekonomi & Juridik Ett av våra större beten kommer i sommar inte att kunna betas av nötdjur som planerat då djuren inte riktigt räcker till denna...
Svar
8
· Visningar
1 851
Senast: Tabasco
·
Hästmänniskan Är det någon mer än jag som hjälper till med stallsysslor istället för att betala stallhyra? Jag hyr plats på en lösdrift för 750... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
8 646
Senast: Lobelia
·
B
Hästmänniskan Jag och min man planerar att åka på en kortare ridresa i år - helst tidig vår. Vi är sugna på Baltikum - nära och spännande(?). Någon...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: gutenviks
·
Hästmänniskan Usch ja, nu behöver jag verkligen lite rådgivning känner jag. Går sista året på gymnasiet och har fortfarande inte bestämt vad jag vill... 2
Svar
24
· Visningar
10 314
Senast: videnlis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31