Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har sen jag var 6 år gammal älskat hästar. Tillbringat all tid i stallet. När jag var 15 fick jag min första egna häst och efter det...
Ekonomi & Juridik
Jag köpte i våren en häst till ridning. Hästen blev veterinär besiktigad hos distriksveterinär och godkänd utan anmärkningar.
Kanska...
Ekonomi & Juridik
Frågar åt en kompis men vi är inne på samma linje båda så jag frågar er hur ni skulle tolkat det.
Summorna är inte samma summor som i...
Ekonomi & Juridik
Sambon och jag har börjat diskutera att alla inackorderingar i stallet ska dela på helger, storhelger och röda dagar i fortsättningen...
Hästmänniskan
Usch ja, nu behöver jag verkligen lite rådgivning känner jag. Går sista året på gymnasiet och har fortfarande inte bestämt vad jag vill...