Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag ska inom en framtid bygga ett nytt stall för min verksamhet.
Jag funderar på ett enkelt stall där jag gör det mesta själv, inga...
Ekonomi & Juridik
Jag vet att det kan rasa snö från tak, men man har inte med sig hjärnan alla gånger...
Parkerade bil & hästtransport utmed ridhusets...
Ekonomi & Juridik
Vi köpte en hästgård för några år sen där huset var lite litet och stallet var ganska fint, 4 boxar. Har också byggt till en lösdrift...
Ekonomi & Juridik
Hi all,
Först: ledsen för misstag i min svenska. Jag är från Nederländerna, och jag förstår svenska inte riktigt bra ännu. Men jag...
Ekonomi & Juridik
Pratade med stallägaren.... Sambo paret har inte betalt stallhyran på 6månader.... Sen står de och klagar på stallet sköts.... Och...
Hästmänniskan
Ja helt enkel, hur går man till väga för att göra en anmälan om vanvård anonymt, helst via mail så bilder kan bifogas?
Jag är tydligen...
Ekonomi & Juridik
man har ju strikt ansvar för sina djur. men om dom blir skrämda,o kommer lösa pga att min granne ser det som en mänsklig rättighet om...
Hästmänniskan
Jag har vetat länge att tävlingsambitionerna är lagda på hyllan för mig (skaffar ny pålle till tävling men behåller min lille älskling...
Hundavel & Ras Det är väl ingen som skrivit att det är en sjuk ras, men att det finns saker som verkar dyka upp och som det kan vara värt att se upp...