Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Är det helt omöjligt nu? Hur djup kan tjälen tänkas vara nere i söder? Har hört att den skulle vara över en meter :crazy: Kan det...
Svar
16
· Visningar
7 170
Senast: mumin
·
E
Anläggning Jag snubblade lite över "Active Stables" i ett annat forum och blev nyfiken. Har nu googlat och är ännu mer nyfiken! Har hittat... 2
Svar
28
· Visningar
7 679
Senast: Snowball
·
Gnägg Mina finaste Eros, och sen jag. Iklädda vår riddarmundering, som riddaren Caligatio. Vi kan ses på arbogas medeltidsdagar, andra veckan...
Svar
0
· Visningar
119
Ekonomi & Juridik Om man är missnöjd med en veterinärs behandling av häst och vill klaga, hur långt efter själva händelsen kan man göra det? Och till var?
Svar
9
· Visningar
4 083
Senast: Digbil
·
Hästmänniskan Tänkte att jag gör som många andra, och skapar en tråd, när de närmaste inte kan förstå ens våndor :) Äntligen håller livets...
Svar
10
· Visningar
1 215
Senast: Din_vante
·
J
Hästmänniskan Hej! Vi har lite tankar och funderringar. Är tacksamma för alla tips och råd vi kan få! Fråga nummer ett: Vi har tänkt att bygga ett...
Svar
4
· Visningar
1 777
Senast: jossan110
·
B
Hästmänniskan I vår har jag tänkt ta tag i vår ladugård. Där finns en väldigt stor hög med möglit hö som har legat där mellan 20-40 år! Vet att det...
Svar
13
· Visningar
3 130
Ekonomi & Juridik Hej. Hur stor/liten får en hage vara om man har sin häst på lösdrift egentligen?
Svar
4
· Visningar
1 789
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Hej alla.... Egentligen så vill jag bara skriva av mig. Jag hoppas att dom jag berättar om inte fattar sig på den här sidan å e inne... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 994
Anläggning Hej, undrar några saker om speciellt reining underlag i ridhus.. Vad är det speciella med reining underlag? Är det bra att...
Svar
4
· Visningar
2 070
Senast: Jegra
·
M
Hästmänniskan Vi ska köpa häst framöver, familjehäst, som hela familjen kommer vara delaktig i, främst jag och döttrarna men även min man är... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
13 160
Senast: MamaJustify
·
Ekonomi & Juridik Någon som kan lite mom detta? Vi har disk här hemma (företag) om det är skilnad ren juridisk i begreppen avbetalningsplan eller...
Svar
2
· Visningar
1 571
Senast: Miaa
·
1
Anläggning Hej, är ny här så jag vet inte riktigt om denna tråd hamnar rätt. Jag funderar på att göra en ny vinterhage till mina pållar, men...
Svar
15
· Visningar
4 984
Senast: Flaekja
·
M
Hästmänniskan Tittar mycket hästannonser även om det inte är dax än på ett tag att köpa... Har dock reagerat på att varmblod-travare är extremt... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 810
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Ni som är hästtränare, går det runt ekonomiskt? Hur många hästar har ni i träning per månad? Har ni någon annan verksamhet tex...
Svar
0
· Visningar
822
Senast: ishorses
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka