Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej. jag har hittat en häst i polen och jag och säljaren är överens om pris. Någon som har importerat från Polen som kan berätta hur det...
Ekonomi & Juridik
Jag har sålt häst där jag var ärlig med vilka fel hästen hade och satte priset därefter (hästen lever än idag och är mig veterligen pigg...
Hästmänniskan
Det är ju lag på att hästarna står inne under natten på vintern om de inte har vindskydd. Hittills har jag haft vindskydd till min häst...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Kronisk magkatarr är vanligt. Sen kan de ju bli stressade av att gå runt och ha ont i magen.
Att pudlar äter dåligt är allmänt känt och...
Hundavel & Ras Sett på blocket.
Varför köper man en blandras som nästan är renrasig?
Jag förstår fenomenet att köpa en blandras men när det är som i...