Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Min ängel och jag busar i snön.
Svar
0
· Visningar
105
Senast: CoNo
·
Svar
0
· Visningar
118
·
Gnägg Fina Coolman tricksar lite bland maskrosorna.
Svar
0
· Visningar
320
·
Gnägg Gammelmannen som numer lever ett härligt pensionärsliv!
Svar
0
· Visningar
123
·
G
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hej. jag har hittat en häst i polen och jag och säljaren är överens om pris. Någon som har importerat från Polen som kan berätta hur det... 7 8 9
Svar
165
· Visningar
33 434
Senast: Görel
·
E
Anläggning Så nu har jag fått idéerna på papper, en början i alla fall :) Först måste jag fråga hur man infogar en bild som är ett Microsoft...
Svar
14
· Visningar
4 481
Senast: sky_fly
·
Ekonomi & Juridik Läget ligger till såhär Jag har alltid velat ha ett eget företag med hästar, vem vill inte det? Jag har läst företagsekonomi med...
Svar
17
· Visningar
2 784
Senast: ZorroLouise
·
Ekonomi & Juridik Behövs det något speciellt tillstånd för tex ponnyridning ? Typ skansen rida runt med ledare verksamhet ? Hej från Hambo
Svar
7
· Visningar
2 633
Senast: Hambo
·
L
Anläggning Jag behöver inspiration! :) Har bestämt oss för att i vår bygga två stycken uteboxar och/eller ett vindskydd på gården vi ska kunna... 2
Svar
20
· Visningar
24 899
Senast: lisabloma
·
Anläggning Ni som hyr ut stallplatser, har ni märkt av att kraven på stall har ökat genom åren? (att hyrestagarna ställerkrav på högre standard än... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 435
Senast: MamaJustify
·
Anläggning Aj,aj inte bra...höll på att skotta snö utanför stalldörren, och på ett eller annat sätt lyckades väl stallnycklen som satt i dörren...
Svar
11
· Visningar
2 326
Senast: pinky
·
Hästmänniskan Har ni några bra tips på hur man ramlar av på ett "bra vis" (= med mål att klara sig undan brutna ben och känna sig skapligt fit for... 2
Svar
23
· Visningar
4 860
Senast: labb
·
Hästmänniskan Någon som är utbildad Hippopraktor eller går den utbildningen som vill berätta lite mer? Är det en gedigen utbildning, hur är...
Svar
9
· Visningar
1 527
Senast: Ellyne
·
Anläggning Jag har länge sneglat på en gård i krokarna kring där min käre far bor. Här våren 2010 blev den till salu - utgångspriset hamnade på...
Svar
19
· Visningar
3 092
Senast: aprilia
·
Hästmänniskan Hej. Tänkte höra om era erfarenheter och framförallt vad man ska tänka på och hur ni har gjort när ni köpt häst utomlands? Om man...
Svar
0
· Visningar
782
Senast: Chambery
·
M
Hästmänniskan hej. Tänkte kolla om det finns några som jobbar mycket och långa dagar, och har ni tid med hästen då? hur ser eran vardag ut? hur...
Svar
11
· Visningar
1 785
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Hej! Känner mig rådvill och skulle behöva lite tips..! Köpte en 6 årig c-ponny i höstas till min dotter. Vi var och provred honom vid...
Svar
11
· Visningar
3 214
Senast: LelleLilla
·
Ekonomi & Juridik Jag har sålt häst där jag var ärlig med vilka fel hästen hade och satte priset därefter (hästen lever än idag och är mig veterligen pigg...
Svar
16
· Visningar
3 074
Hästmänniskan Det är ju lag på att hästarna står inne under natten på vintern om de inte har vindskydd. Hittills har jag haft vindskydd till min häst... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 197
S
Hästmänniskan Tänkte se om det är fler än jag som går i Hästköpstankar och man kanske kunde ge tips och råd till varandra. Va för häst letar ni och... 2
Svar
39
· Visningar
3 830
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka