Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har nyligen avslutat ett nästan 8 år långt förhållande, och flyttat till Sthlm. Hästarna står nu hos min syster tillfälligt(35 mil... 2 3
Svar
49
· Visningar
9 230
Senast: Tussilago
·
Anläggning Kanske denna tråden skulle ligga under datorer men det har ju med verksamhet att göra och jag vill gärna få svar :grin: Jag ska rita...
Svar
8
· Visningar
4 276
D
Anläggning Någon som har tips på billigare alternativ på ridhus spegel som inte är lustiga huset eller kostar 40 000 kr som Diamond (okrossbar)...
Svar
3
· Visningar
3 915
Senast: drumtools
·
B
Ekonomi & Juridik vad gäller egentligen? från start, i våras sålde jag ett hbl sto till en flicka och hennes mamma, vi skrev kvitto på att vi skulle... 2
Svar
33
· Visningar
5 546
Senast: buztifa
·
F
Ekonomi & Juridik Jag köpte för tio år sedan en ponny av en vän, eller rättare sagt vännens dåvarande sambo. Det var hans dotter som red ponnyn och sedan... 2
Svar
22
· Visningar
4 521
Senast: Flyleaf
·
Anläggning Min dotter, 8 år, rider på ridskola och nu idag kom ett brev om att varje elev får en kväll per termin (ja det är ingenting men ändå)... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
17 929
Senast: Lobelia
·
Gnägg Indy, mitt sto, en vacker eftermiddag :)
Svar
0
· Visningar
93
Senast: Emulaine
·
D
Hästmänniskan Jag visste inte riktigt vart jag ska placera den här frågan. Jag har nyligen importerat en häst. Imorgon kommer ID-kontrollanten och...
Svar
7
· Visningar
1 477
Senast: DuploBit
·
Ekonomi & Juridik Jag har skrivit kontrakt med mina hyresgäster som nu ska flytta. Där står det bla att det är 1månads uppsägningstid och gäller...
Svar
7
· Visningar
1 950
Senast: johanssk
·
E
Hästmänniskan Hej! Jag ska bygga hästarboxar men undrar hur mycket det kostar att köpa boxar? runt 5-6 st. om ska ska bygga boxar själv vad för...
Svar
9
· Visningar
6 447
Senast: Anettejt
·
E
Hästmänniskan Har jag gjort nåt alldeles galet nu? Har köpt en frieser, och vid köpet medföljer en gulgrön stamtavla, vilken skall skickas in för att...
Svar
2
· Visningar
1 617
Senast: kitty79
·
Hästmänniskan Hoppas ni kan hjälpa mig med goda råd Lider idag av en ledsjukdom som tyvärr bara kommer att bli värre med åren. Jag får inte hålla...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: a1agnlju
·
G
Ekonomi & Juridik Har under ett antal år haft en registrerad hästverksamhet med inriktning uppfödning och uthyrning av stallplatser. Under dessa år har...
Svar
5
· Visningar
1 285
Senast: sjoberga
·
A
Ekonomi & Juridik Har problem med plogningen bredvid min vinterhage, det går en liten väg in till en sommarstuga längst med mitt staket och personen som...
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: Asa_S
·
Hästmänniskan Jag har en god vän, hon är en underbar person som jag tycker jätte mycket om. Jag har också ett privatstall som hon har sin häst... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 271
Senast: Prooosit
·
Anläggning Hej! Vad ska man lägga för underlag på en ridbana egentligen? Jag är hobbyryttare, med inriktning hoppning, så underlaget ska...
Svar
0
· Visningar
1 312
C
Ekonomi & Juridik Ska antagligen ta en 6-årig b-ponny på foder för ev senare köp. Ponnyn är inte riden på nästan ett halvår o innan det endast grundriden...
Svar
1
· Visningar
845
Senast: Appache
·
T
Ekonomi & Juridik Äger en travare som 2010 tjänade 160000. Hon har varit i proffsträning sedan 1/3 2010. Vi är 3 delägare och driver det som...
Svar
5
· Visningar
1 970
Gnägg Min fina frieserflicka och jag i vintersolen.
Svar
0
· Visningar
146
Senast: CoNo
·
Gnägg Jag och mitt friesersto i en kompliment.
Svar
0
· Visningar
108
Senast: CoNo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka