Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

K
Hästmänniskan Hej alla glada! :P Jag har nu ett tag kollat på lite hästannonser. På många av dom står det att hästen/ponnyn inte är för nybörjare... 2
Svar
21
· Visningar
2 795
Senast: Klaralove
·
Hästmänniskan Känner mig så frustrerad efter ytterligare ett samtal med en köpare som vill ha en häst i princip gratis. Jag är höggravid, på grund... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
11 352
Senast: Zephira
·
S
Ekonomi & Juridik Jag jobbar som hästskötare och varit yrkesverksam i ca 3 år nu. Till hösten ska jag dock börja plugga och även flytta härifrån. Jag har...
Svar
3
· Visningar
1 269
Hästmänniskan I min lösdrift finns det ett ställe jag håller avskillt med hjälp av ett par slaner/bommar som är fyrkantiga/rektangulära. I alla år...
Svar
4
· Visningar
1 125
Senast: Avalon
·
Svar
0
· Visningar
214
Senast: TIzzANO
·
Gnägg Jag och min Ardennerhingst Ture f.2007
Svar
0
· Visningar
161
Senast: Skylvik
·
S
Hästmänniskan Hej! Jag vill mest av allt ha en häst att tävla, rida ut och bara mysa med. Men jag vet att det är helt omöjligt. Så kom jag på att...
Svar
1
· Visningar
907
Senast: diving-leber
·
E
Hästmänniskan Jag vill skirva mitt egna avtal/kontrakt nu när jag ska sälja min häst.. Kan vem som helst skriva ett gällande avtal/kontrakt, eller...
Svar
13
· Visningar
8 591
Senast: pastejja
·
Hästmänniskan Jag kom och tänka på att för länge sedan läste jag en tråd om en tjej som hade skadat sina tänder ordentligt efter att blivit sparkad av...
Svar
15
· Visningar
2 793
Senast: angelwings
·
Hästmänniskan Har läst på lite olika sidor och fått uppfattningen att medryttare vill/ofta har hästen som "sin egen" de dagarna i veckan de har...
Svar
16
· Visningar
1 769
Hästmänniskan Hejsan! Fick höra häromdagen att vid avlivning av travhästar så kan man skicka in passet till STC och få någon form av ersättning för...
Svar
6
· Visningar
1 170
Senast: Sandra_99
·
L
Hästmänniskan Hej! Jag bor på en gård med stall, jag har tre hästar som jag hyr in och det är två till som hyr in sig med varsin häst. Vi har...
Svar
17
· Visningar
1 877
Senast: pinky
·
Hästmänniskan Jag har hållit på med hästar i princip hela livet fram tills jag var 18 år. Då flyttade jag för att plugga och lånade ut min häst på...
Svar
2
· Visningar
1 705
Senast: lulski
·
A
Hästmänniskan Jag har valt att vara anonym då jag inte vill att det här ska kunna kopplas till mig personligen. Jag "känner" till en äldre människa... 2
Svar
25
· Visningar
4 631
Hästmänniskan .. köpa väldigt billiga hästar? Alltså "vanliga" ridhästar i vettig ålder som kostar 10-20 000. Dvs inte travare eller galoppörer... 2
Svar
32
· Visningar
4 483
Senast: Fiorano
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om detta är rätt forum, men provar. Har hittat en fin häst på hästnet som jag var seriöst intresserad av, men låg lite lågt...
Svar
6
· Visningar
2 059
Senast: Fiorano
·
S
Hästmänniskan Vet inte om jag lagt tråden i rätt forum. Men hoppas det är ok ändå:) Jag har nyligen köpt mig en maxad D-ponny. Men jag är helt...
Svar
14
· Visningar
1 473
Senast: snurre
·
Ekonomi & Juridik Jag satt och funderade häromdan. Om en förening avvecklas, vad händer då med dess tillgångar? Kan den läggas vilande då med typ pengarna...
Svar
4
· Visningar
9 368
Senast: LIA
·
Ekonomi & Juridik Ja jag börjar faktiskt undra. Har några ytligare bekanta som ska köpa häst. De är inte jättehästkunniga och för några månader sen var vi... 2
Svar
22
· Visningar
4 269
Senast: Dempe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka