Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag jobbar som hästskötare och varit yrkesverksam i ca 3 år nu. Till hösten ska jag dock börja plugga och även flytta härifrån. Jag har...
Hästmänniskan
Jag kom och tänka på att för länge sedan läste jag en tråd om en tjej som hade skadat sina tänder ordentligt efter att blivit sparkad av...
Ekonomi & Juridik
Vet inte om detta är rätt forum, men provar.
Har hittat en fin häst på hästnet som jag var seriöst intresserad av, men låg lite lågt...
Ekonomi & Juridik
Jag satt och funderade häromdan. Om en förening avvecklas, vad händer då med dess tillgångar? Kan den läggas vilande då med typ pengarna...
Ekonomi & Juridik
Ja jag börjar faktiskt undra. Har några ytligare bekanta som ska köpa häst. De är inte jättehästkunniga och för några månader sen var vi...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hästmänniskan Hovskabb, hyperketatos (mallanders/sallanders) samt CPL (kroniskt lymfödem) är rasrelaterade besvär. Man kan INTE säga att det "bara är...