Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Har ett "ställe" som ska göras hästboxar i , och vill gärna ha lite förslag på hur man ska göra för att utnyttja platsen så bra...
Svar
6
· Visningar
1 243
Senast: kinne
·
Hästmänniskan Någon som testat det? Det finns omständigheter som gör att vi ev måste bo i Frankrike utanför Paris i minst ett år. Men. Dottern på 11...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: Lindsen
·
P
Ekonomi & Juridik Jag och en vän har fått nys om en anläggning som hyrs ut per box här i närheten. Det finns sammanlagt 30 box och ridhus med de flesta...
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Vad är billigast att köpa gård eller att hyra några boxplatser?
Svar
14
· Visningar
1 950
Senast: Equilina
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt hur jag ska börja lr få med allt som jag känner,Får ursäkta om det blir rörigt. gör ett försök. Är en 21 årig tjej som...
Svar
14
· Visningar
2 566
E
Hästmänniskan Hej! Jag bor på en bondgård med kor och har ridit i ca 10 år och funderar nu på att köpa två egna hästar att ha här hemma. Vi har...
Svar
13
· Visningar
2 333
Senast: majjijann
·
Anläggning Är det någon som har lagt ett lager sand ovanpå befintlig paddexbana? Funkar det eller blir det helt tokigt? Min ridbana ser nu ut...
Svar
4
· Visningar
1 395
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Vad gör ni istället? Jag har en hund men vet inte om det räcker för att jag ska må bra. Så vad gör ni som egentligen behöver ha...
Svar
19
· Visningar
3 668
Senast: movi
·
Anläggning Hej! Det börjar bli dags att fixa staketet i hagen igen och eftersom jag är ny i stallet och har lärt mej elstaketets uppsättning...
Svar
3
· Visningar
1 652
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Jag är långtids sjukskriven, djup depression med självmords tankar.. Nu har Jag rest mig upp, kämpar för att över leva.. Utan min dotter...
Svar
4
· Visningar
1 779
Senast: Iaraphel
·
Hästmänniskan I går när jag knallade till stallet så funderade jag faktiskt ärligt varför jag gör det jag gör. Antigen är jag inte frisk eller så är... 2 3
Svar
56
· Visningar
4 862
Senast: Rugge
·
Ekonomi & Juridik Jag har under många år haft många olika typer av hästar, mött olika problem, löst dem.. Fått nya problem, löst dem.. Utbildat dem, ridit...
Svar
11
· Visningar
3 904
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Seabaz
·
Hästmänniskan Jag funderar på att studera till Professionell Equine Sports Therapist på Utbildningscentrum för proffessionell häst/hund och humanvård...
Svar
15
· Visningar
3 309
Senast: Nillea
·
P
Anläggning Jag har 3 st hästar som går på lösdrift. Det finns en ligghall med halmströ. Men hästarna tycker bättre om att stå utanför ingången...
Svar
10
· Visningar
1 718
Senast: lady_vip
·
Hästmänniskan Jag blev plötsligt inblandad i en häst som ska gå treårstest och fick massa frågor jag inte kan svara på så jag tänkte ta hjälp av er...
Svar
0
· Visningar
1 077
Senast: jemeni
·
Ekonomi & Juridik Oavsett var ni bor, vad tycker ni ska ingå i en stallhyra på 2000:-? 2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 354
Senast: fred
·
Hästmänniskan Efter att ha diskuterat med min hovslagare kring vad han har för önskemål kring belysningen (lite renovering) vid den delen av stallet... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 266
Senast: Highcat
·
Ekonomi & Juridik Har ju varit en del trådar uppe nu o jag har börjat fundera lite. Jag ska sälja en av mina hästar, en hopphäst som är tolv år. Tidigare...
Svar
10
· Visningar
1 484
Senast: Betsy
·
S
Hästmänniskan Hejsan, vet inte om jag har lagt tråden rätt, flytta den annars. Min kompis dotter slutar grundskolan nu till sommaren och ska ta en...
Svar
2
· Visningar
1 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• GHS - dagens dressyr.
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Nordsvensk Brukshäst
Tillbaka