Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Någon som testat det? Det finns omständigheter som gör att vi ev måste bo i Frankrike utanför Paris i minst ett år. Men. Dottern på 11...
Ekonomi & Juridik
Jag och en vän har fått nys om en anläggning som hyrs ut per box här i närheten. Det finns sammanlagt 30 box och ridhus med de flesta...
Hästmänniskan
Vet inte riktigt hur jag ska börja lr få med allt som jag känner,Får ursäkta om det blir rörigt. gör ett försök.
Är en 21 årig tjej som...
Hästmänniskan
Jag är långtids sjukskriven, djup depression med självmords tankar.. Nu har Jag rest mig upp, kämpar för att över leva.. Utan min dotter...
Hästmänniskan
I går när jag knallade till stallet så funderade jag faktiskt ärligt varför jag gör det jag gör. Antigen är jag inte frisk eller så är...
Ekonomi & Juridik
Jag har under många år haft många olika typer av hästar, mött olika problem, löst dem.. Fått nya problem, löst dem.. Utbildat dem, ridit...
Hästmänniskan
Jag funderar på att studera till Professionell Equine Sports Therapist på Utbildningscentrum för proffessionell häst/hund och humanvård...
Hästmänniskan
Efter att ha diskuterat med min hovslagare kring vad han har för önskemål kring belysningen (lite renovering) vid den delen av stallet...
Ekonomi & Juridik
Har ju varit en del trådar uppe nu o jag har börjat fundera lite.
Jag ska sälja en av mina hästar, en hopphäst som är tolv år. Tidigare...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...