Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag behöver mest någon utomståendes syn på det hela, för att se om det är jag som är den onda häxan eller inte..
Bakgrundsfakta: Tog...
Ekonomi & Juridik
Jag skall hyra ut mina hästar 2-3 dagar i veckan och undrar vad som är vanligt och hur andra brukar göra när det kommer till de här med...
Ekonomi & Juridik
Låt säga att detta har hänt. Du ska exvis bygga ut ert stall och anlitar hantverkare till detta. Dom har arbetsdagar från 07.00-16.00 i...
Hästmänniskan
Jag har nyligen flyttat min egna häst till en liten lokal ridskola. Lite hastigt och lustigt har jag hamnat i en spaningsgrupp för att...
Hästmänniskan
Någon mer än jag som ska söka? Anmälningen har ju inte ens öppnat än, men jag hade utvecklingssamtal med chefen idag och håller på att...
Hästmänniskan
Hej! Jag och en vän vill i framtiden starta eget med häst i fokus, så nu vill vi utöka våra kunskaper inom entrepenörskap och hästlära...
Ekonomi & Juridik
Jag har frågat flera av varann oberoende personer och fått samma svar (motsvarande vad min fd stallägare säger) men vill även höra här...
Ekonomi & Juridik
Jag behöver lite råd angående start av firma!
Tänkte starta upp en enskild firma, och behöver ta ett lån (under 100 000 kr). Men för...
Hästmänniskan
Nu ska jag kanske köpa en ny häst i helgen, tänkte höra lite med besiktningar och sånt. Hästen står över 40 mil från där jag bor. Vilken...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...