Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Detta är min förre detta häst Pikant Sund. Hon är ett varmblodssto född -98 Såldes då jag flyttade till Gävle.
Svar
0
· Visningar
107
Senast: Akerman
·
Ekonomi & Juridik Jag behöver mest någon utomståendes syn på det hela, för att se om det är jag som är den onda häxan eller inte.. Bakgrundsfakta: Tog...
Svar
14
· Visningar
2 411
Senast: Sammet
·
Ekonomi & Juridik Jag skall hyra ut mina hästar 2-3 dagar i veckan och undrar vad som är vanligt och hur andra brukar göra när det kommer till de här med...
Svar
17
· Visningar
1 811
Senast: Inriggare
·
M
Hästmänniskan Lilleman är min 35 år gamla Shetlandsponny. Min pappa köpte honom som föl och vi har haft honom sedan dess. Han är både inriden och... 2
Svar
39
· Visningar
5 123
Senast: GotAsecret
·
S
Ekonomi & Juridik Låt säga att detta har hänt. Du ska exvis bygga ut ert stall och anlitar hantverkare till detta. Dom har arbetsdagar från 07.00-16.00 i...
Svar
8
· Visningar
1 629
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan Jag har nyligen flyttat min egna häst till en liten lokal ridskola. Lite hastigt och lustigt har jag hamnat i en spaningsgrupp för att...
Svar
7
· Visningar
1 507
Senast: Fiorano
·
Gnägg Min fd. häst. Pikant Sund Vist är hon vacker? :)
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Akerman
·
S
Ekonomi & Juridik Flytta gärna tråden om jag lagt den på fel ställe! (nybörjare här) Jag kommer antagligen snart att köpa en häst som är oförsäkrad... 2
Svar
24
· Visningar
2 809
Hästmänniskan Någon mer än jag som ska söka? Anmälningen har ju inte ens öppnat än, men jag hade utvecklingssamtal med chefen idag och håller på att...
Svar
5
· Visningar
1 516
Senast: Dressyr
·
Hästmänniskan Skriver av mig här då jag har ett hjärta tyngt av sorg... Vi har travhästar som vi tävlar med. Detta innebär att det är ganska hög...
Svar
3
· Visningar
1 353
Senast: Popcorn
·
Ekonomi & Juridik Min häst är försäkrad i IF, livvärde + 100000 veterinär med 2700 i självrisk och inga ytterligare % på det. Nu höjer IF (utan vår... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 340
Senast: -moa-
·
Hästmänniskan Är snart 16 år och har haft egen häst i snart 6 år. Sen jag alltså var 10 år. Den häst som jag har idag har jag haft i snart 4 år och...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: ZorroLouise
·
J
Hästmänniskan Hej! Jag och en vän vill i framtiden starta eget med häst i fokus, så nu vill vi utöka våra kunskaper inom entrepenörskap och hästlära...
Svar
1
· Visningar
1 067
Senast: ZorroLouise
·
Hästmänniskan Jag är en sån där som börjat tävla på "äldre dagar" och är inne på mitt tredje år som tävlingsryttare och har bytt ridklubb varje år...
Svar
16
· Visningar
1 986
Senast: Quinny
·
Anläggning Har ni byggt egna vindskydd i hagarna? Hur funkar de och hur har ni gjort? Hästen har blivit tilldelad en vinterhage som...
Svar
9
· Visningar
5 049
Senast: Blomskan
·
I
Anläggning Hej! Det är så att jag ska inreda ett stall med lösdrift och ska hyra mark av grannarna och måste då ha ett staket! ;) Har fått... 2
Svar
24
· Visningar
6 903
C
Ekonomi & Juridik Jag har frågat flera av varann oberoende personer och fått samma svar (motsvarande vad min fd stallägare säger) men vill även höra här...
Svar
8
· Visningar
3 214
Senast: arabia
·
Ekonomi & Juridik Jag behöver lite råd angående start av firma! Tänkte starta upp en enskild firma, och behöver ta ett lån (under 100 000 kr). Men för...
Svar
15
· Visningar
3 705
Hästmänniskan Nu ska jag kanske köpa en ny häst i helgen, tänkte höra lite med besiktningar och sånt. Hästen står över 40 mil från där jag bor. Vilken...
Svar
9
· Visningar
1 256

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka