JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Leon Och Jag På Vår Första Tur!
Gnägg
Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en.
Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift?
Vi har...
3
4
5
Gnägg
Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot.
Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan...
3
4
5
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
4
5
6
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Har inte liv på någon av katterna. Aldrig haft. Men tycker nog Nickes försäkring är lite dyr. Men å andra sidan är han ju Burma så man...
kma
3 minuter sedan
Svar: 1 108
Visningar: 57 680
Katt
Mellanpudel
Hundavel & Ras Men känslig mage är ju ofta allergi? Känslig mage är ju inget normalt liksom.
Wingates
13 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 736
Hund
Stora canvasburar
Övr. Hund Hmm .... just det, såna kommer ju med väskor. Undrar om det finns väskor som skulle fungera till en stålbur också? Hade ju gett lite...
Linda_A
18 minuter sedan
Svar: 3
Visningar: 24
Hund
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Det var något som såg ut att ha smetat på främre delen av tungan, var kladdigt och skulle kunnat vara zinkpasta.
zarmino
1 minut sedan
Svar: 578
Visningar: 27 541
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr ....och just det. Har lärt mig att göra lymfmassage på Zacke! Det är så häftigt hur bra han svarar på det. Är jag ordentlig och gör det...
Fiorano
3 minuter sedan
Svar: 1 215
Visningar: 94 415
Grenar
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Enligt mig är nordsvensken inte enbart uppfödd för att köra i skogen utan en gårdshäst som användes i både skogs- och jordbruk men även...
Mia_R
5 minuter sedan