Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Idag skrämde vår älskade pålle sin husse och matte. Jag stod i stallet och mockade, såg hästarna från hagen sedan såg jag att min store...
Ekonomi & Juridik
Har hört om flera som köper in unghästar billigt, rider in och tränar sen säljer vidare och tjänar på det..
Men hur mycket kan man...
Ekonomi & Juridik
Jag ska lämna ut en av mina hästar på foder och har fått en mall på ett kontrakt från den blivande fodervärden som hon ville att jag...
Hästmänniskan
Vet inte om jag kommit till rätt forum men har en fråga om utbildning. Vill hemskt gärna läsa till djurskötare i Stockholmsområdet. Har...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Nej det gör jag inte. Jag har sett många med allergi så det är väl delvis min personliga uppfattning, jag skrev för övrigt ”precis som...