Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Idag skrämde vår älskade pålle sin husse och matte. Jag stod i stallet och mockade, såg hästarna från hagen sedan såg jag att min store...
Svar
18
· Visningar
2 682
Senast: Myzan87
·
Anläggning Drömmer om tak över ridbanan men vill inte vara utan kontakten med naturen. Någon som har erfarenheter av öppet ridhus? Eller vet något... 2
Svar
22
· Visningar
7 602
Senast: wrangler
·
Hästmänniskan Min gamle man orkar inte längre. Han är trött, dämpad, äter dåligt, vintern har tagit hårt på honom. Jag ahr tagit beslutet att han... 2
Svar
21
· Visningar
2 898
Senast: Mia_R
·
V
Hästmänniskan Jag jobbar med missbrukare, och på mitt jobb har vi bygd et stall med plats för nio hästar. Jobbet har inga egna hästar, men jag har...
Svar
9
· Visningar
1 754
Senast: _Viva_
·
Gnägg Min lillkille född 08. efter PRE-hingsten Alferez IV. mamma är min korsningsponny Baileys Nsv/Fbl
Svar
0
· Visningar
141
Senast: scizofren
·
Gnägg Rider min varmblodstravare på ängen hemma 23 Aug 2010
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Axispaxis
·
Gnägg Carro är syrrans häst. Hon är ett varmblodssto född -01
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Akerman
·
Gnägg Mina småhingstar, PRE-korsningen Bacardi och minishettisen Ludde
Svar
0
· Visningar
120
Senast: scizofren
·
A
Ekonomi & Juridik Har hört om flera som köper in unghästar billigt, rider in och tränar sen säljer vidare och tjänar på det.. Men hur mycket kan man...
Svar
1
· Visningar
1 002
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik Går det att reklamera en skoning? Jag funderar eftersom min häst har skyhöga trakter (...
Svar
13
· Visningar
2 263
Senast: Boj
·
H
Anläggning Hej! Stallet jag har tagit över har en ridbana som i dagsläget har bra material, ganska hårt och fast men banan lutar nedåt mot ena...
Svar
10
· Visningar
2 496
Senast: lizan
·
Ekonomi & Juridik Jag ska lämna ut en av mina hästar på foder och har fått en mall på ett kontrakt från den blivande fodervärden som hon ville att jag...
Svar
9
· Visningar
2 039
Senast: -moa-
·
T
Hästmänniskan Är det någon som har koll på detta ang förändringar på strålbenen båda fram och är de en häst att satsa på ???? Hästen ska helst...
Svar
6
· Visningar
1 812
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Vet inte om jag kommit till rätt forum men har en fråga om utbildning. Vill hemskt gärna läsa till djurskötare i Stockholmsområdet. Har...
Svar
4
· Visningar
2 597
Senast: Santoxen
·
Hästmänniskan Ja, hur mycket är drömmar värda egentligen? Jag har en dröm i form av att få ha en topptävlingshäst, att få framförallt träna med... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 288
Senast: Katta
·
Hästmänniskan På vägen hem till vår gård finns ett ställe som jag alltid kikat på. Vi själva har haft vår gård ca 6 år. Fick nu se på Hemnet att...
Svar
6
· Visningar
2 810
Senast: Mia_R
·
Anläggning Vad jag förstått så är det lag på att ha en sjukbox att tillgå om hästen skulle behöva stå i den i samband med sjukdom/skada. Jag... 2
Svar
36
· Visningar
5 746
Senast: Boj
·
Anläggning Vi ska plantera träd i hagarna så de får en liten skogsdel och även vindskydd. Vilka träd/buskar kan man plantera i hagen? Tänkt... 2 3
Svar
47
· Visningar
11 565
Senast: Martenix
·
A
Ekonomi & Juridik Någon här som har startat ett försäljningsstall och kan ge mig råd? Vad ska man tänka på?
Svar
9
· Visningar
5 837
Senast: Ramona
·
F
Hästmänniskan Nu kanske det blir helt fel forum för detta, ber om ursäkt isåfall. Känner att jag behöver skriva av mig lite bara.. Från alldeles...
Svar
0
· Visningar
1 059
Senast: Fiachi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka