Öppet ridhus

Sv: Öppet ridhus

Ventorp rekommenderar perforerad plåt istället för vindnät. Det ser man också rakt igenom, men är mer hållbart. Förmodligen rätt mycket dyrare också :grin:

Sv: Öppet ridhus

Kolla in www.slangsboda.se -> stuteriet -> Benina. Där finns en bild när hon rids i deras fina ridhus med öppna väggar. Tror det finns en bild på själva ridhuset i galleriet också (om inte annat finns det massa vackra hästar :D).
Jag tycker att ridhuset är trevligt, vinden märks bara när det verkligen blåser storm.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Anläggning Vi planerar att anlägga en spolplats utomhus till våren och jag vill gärna höra om era bra och dåliga erfarenheter av liknande. I...
Svar
14
· Visningar
983
Senast: hamilton1
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 064
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 238

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka