Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Det var flera flera år sen jag red på ridskola,det kommer nog dröja ett tag innan jag kommer in i allt igen,jag har ju bara luffsat i... 2
Svar
31
· Visningar
3 065
Senast: Fibusen
·
L
Hästmänniskan Hej! Vet inte tråden ligger på rätt ställe, detta är nämligen både ett människodilemma och en hästhälsofråga.. Men i alla fall en ny...
Svar
16
· Visningar
2 920
Senast: LuckyLuke
·
S
Hästmänniskan Hur gör man om man hittar en häst man vill köpa men inte har möjlighet att ta hem den försen om någon/några månader. Jag vågar ju inte... 2
Svar
20
· Visningar
3 480
Ekonomi & Juridik Ja, hur gör man om man vill ha en sådan lösning "vit" s.a.s. Om man driver ett medelstort inackorderingsstall, säg 20 hästar och har en... 2 3
Svar
43
· Visningar
7 517
Senast: Felle
·
Ekonomi & Juridik Jag har lite juridikfunderingar som jag undrar om någon kan hjälpa mig med! Min pålle är dräktig, går allt väl så blir det en fölunge...
Svar
17
· Visningar
1 939
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Vad innebär det att en person är svensk fellow?
Svar
2
· Visningar
1 286
Senast: Tussinussen
·
Ekonomi & Juridik Om man vill jobba inom hästbehandlingssektorn, som ex hästfysioterapeut med eget företag och ta emot hästar i eget rehabstall, hur är...
Svar
0
· Visningar
852
Senast: ellipsis
·
Anläggning Förra veckan fick vi äntligen vår stallinredning från M***y men jag måste säga att jag vart lite förvånad. Stallinredningen som vi redan...
Svar
5
· Visningar
1 490
Senast: traceys
·
Ekonomi & Juridik Jag är på jakt efter en foderhäst och som erfaren hästägare är jag medveten om att inget är förutsägbart vad gäller hästar. Lika väl vet... 2
Svar
20
· Visningar
3 854
Ekonomi & Juridik Hej. En liten frågar bara.. Jag sitter å räknar på ett stall jag ska flytta till senare. Jag har 2 st egna hästar men ska kanske ta... 2
Svar
24
· Visningar
3 169
Senast: Antiqua
·
Svar
13
· Visningar
5 955
Ekonomi & Juridik If har ändrat mina villkor utan att jag fått veta det. Loggade in på mina sidor hos dom och såg det ikväll... Nu undrar jag, är det...
Svar
17
· Visningar
1 792
Senast: Dorinda
·
Hästmänniskan Finns det "vanligt folk" (privatpersoner) som lånar ut sina hästar som sommarhästar? Varför gör man det? Jag har själv lite svårt att...
Svar
11
· Visningar
4 689
Senast: skuggi
·
Hästmänniskan Från november månad fick jag hem en häst till vårat stall pga osämja i ett annat stall där jag även själv red 2 hästar. Tjejen till... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 350
Senast: Jettan
·
E
Ekonomi & Juridik Om man har häst på foder utan att ha kommit överens om uppsägningstid från första början. Vad är rimligt istället om man vill lämna... 2
Svar
24
· Visningar
2 590
Senast: Blomskan
·
Hästmänniskan Älskade hästen har lyckats skada sig idag, hon gick omkull på isen när hon skulle ut idag. Trodde inte dagen D skulle komma så snart... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 821
Senast: Messy
·
D
Hästmänniskan Fy f*n! Nu orkar jag inte mer! Jobbar som beridare i ett välkänt stall i tyskland. Varit här i lite mer än 2 månader och det har från...
Svar
10
· Visningar
5 922
Senast: Betsy
·
S
Hästmänniskan Jag ska antagligen låna ut min häst till ett par bekanta, tanken är att jag ska forsätta betala en del, ca tusenlappen varje månad (ex...
Svar
2
· Visningar
1 113
Senast: n33Lu
·
S
Hästmänniskan Hej! Jag tänkte höra om någon har erfarenhet av beridarutbildning, eller jobb i stall både i Sverige och utomlands. Positivt och...
Svar
0
· Visningar
954
Senast: Sharp__
·
O
Ekonomi & Juridik Hoppas innerligt att någon kan ge mig några kloka råd här, då jag har fått ett problem som gnager i bakhuvudet ständigt. Ska försöka...
Svar
6
· Visningar
1 686
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blåsljud på hjärtat
  • Akvarietråden V
  • Guldfasanerna