Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hur gör man om man hittar en häst man vill köpa men inte har möjlighet att ta hem den försen om någon/några månader. Jag vågar ju inte...
Ekonomi & Juridik
Ja, hur gör man om man vill ha en sådan lösning "vit" s.a.s.
Om man driver ett medelstort inackorderingsstall, säg 20 hästar och har en...
Ekonomi & Juridik
Jag har lite juridikfunderingar som jag undrar om någon kan hjälpa mig med!
Min pålle är dräktig, går allt väl så blir det en fölunge...
Ekonomi & Juridik
Om man vill jobba inom hästbehandlingssektorn, som ex hästfysioterapeut med eget företag och ta emot hästar i eget rehabstall, hur är...
Ekonomi & Juridik
Jag är på jakt efter en foderhäst och som erfaren hästägare är jag medveten om att inget är förutsägbart vad gäller hästar. Lika väl vet...
Ekonomi & Juridik
Hej.
En liten frågar bara..
Jag sitter å räknar på ett stall jag ska flytta till senare.
Jag har 2 st egna hästar men ska kanske ta...
Ekonomi & Juridik
If har ändrat mina villkor utan att jag fått veta det. Loggade in på mina sidor hos dom och såg det ikväll...
Nu undrar jag, är det...
Ekonomi & Juridik
Om man har häst på foder utan att ha kommit överens om uppsägningstid från första början.
Vad är rimligt istället om man vill lämna...
Hästmänniskan
Jag ska antagligen låna ut min häst till ett par bekanta, tanken är att jag ska forsätta betala en del, ca tusenlappen varje månad (ex...
Ekonomi & Juridik
Hoppas innerligt att någon kan ge mig några kloka råd här, då jag har fått ett problem som gnager i bakhuvudet ständigt. Ska försöka...
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...