Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
141
Senast: Nea86
·
Hästmänniskan Hej :) *Risk för att låta dum men*... Jag håller äntligen på och tar e-kortet skönt att äntligen få det gjort :) Men nu har jag... 2
Svar
28
· Visningar
2 825
Senast: Swish
·
L
Ekonomi & Juridik Observera att JAG inte har nått med saken att göra. Vart kan man anmäla en hyresvärd och för vad? Denn anser sig har rätt till att... 2
Svar
23
· Visningar
4 048
Senast: Betsy
·
R
Hästmänniskan "Inför 3-årstest", utbildningen och utvecklingen från 2 åring till 3 åring. Hur utvecklas hästen från när den är 2 fram till 3 år...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: lenaloo
·
Hästmänniskan Det finns många kurser i hästmassage. Finns det någon särskilt bra som man borde gå? Skulle gärna gå någon där man håller på med...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: MaRomer
·
Ekonomi & Juridik Hej Hej Ville bara fråga om någon vet något om detta: Jag köpte en häst för några månader sen som vi försäljningen blivit... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 259
Senast: Bison
·
C
Hästmänniskan Hej! Nu är det så att jag står i grubbel o grubbel och måste helt enkelt lätta på mitt hjärta och få höra hur ni tycker o tänker :)...
Svar
3
· Visningar
1 491
Senast: Raderad medlem 94602
·
Anläggning Vi ligger i gårdsköpartankar och har väl gjort ett tag. Jag har gammal naturbruksutbildning i botten men har nog glömt ett och annat...
Svar
11
· Visningar
5 451
J
Ekonomi & Juridik Vid vilken prisgräns gör man oftast klinikbesiktning? Tack
Svar
13
· Visningar
1 553
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Måste bara skriva av mig... Jag var borta från gården fredag och lördag förra veckan och hade en person som skulle hjälpa till att... 5 6 7
Svar
133
· Visningar
16 761
Senast: fialotta40
·
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt... 98 99 100
Svar
1 985
· Visningar
125 316
L
Hästmänniskan Jag har efter många om och men bestämt mig för att köpa ny häst och därefter sälja min nuvarande älskling, då vi vill olika saker med... 2
Svar
28
· Visningar
3 173
Senast: longwaydown
·
T
Hästmänniskan Jag skulle gärna vilja utbilda mig till C tränare i hoppning, jag har alla kvalifikationer förutom hästskötar diplom. Hur får jag detta...
Svar
3
· Visningar
1 408
Senast: gunhild
·
Ekonomi & Juridik Sedan vi köpte egen gård så har jag flera gånger blivit tillfrågad om jag kan ha någon väns häst hos mig i olika perioder. Det är olika... 2
Svar
26
· Visningar
4 574
Senast: martha
·
G
Ekonomi & Juridik Jag undrar om säljaren är ansvarig för röntgenförändringar (som orsakar problem för hästen) som upptäcks inom 6 månader efter köp...
Svar
2
· Visningar
1 091
Senast: Highcat
·
H
Anläggning Jag har lite funderingar kring botten golvet i den nya ligghallen som kommer vara klar så fort snön har försvunnit. Detta är en...
Svar
9
· Visningar
1 518
Ekonomi & Juridik Jag ska ha följande, två boxfronter a 3m samt en boxdörr till shettis. Resten av boxarna kommer vara murade förutom galler på murade...
Svar
0
· Visningar
972
Senast: Empalie
·
P
Hästmänniskan När vi skulle köpa en häst hade hon en knuta vid/under örat och hon sa till oss att det var en slags Ink eller nått. Den har nu vuxitt... 2
Svar
24
· Visningar
7 137
Senast: Vikan
·
K
Hästmänniskan Hej alla bukemänniskor! :P Det här med utbildning... Så svårt att veta! :grin: Jag funderar på om jag ska utbilda mig till något som...
Svar
12
· Visningar
2 498
Senast: Flixon
·
Anläggning jag har funderat på att bygga stall till min islänning. vad tror ni om detta? hästarna skulle gå ute större delen av dygnet.boxarna... 2
Svar
37
· Visningar
4 211
Senast: videnlis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Stora canvasburar
  • Kattbilder #10