Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej allesammans!
Ni som har kontrakt till Era medryttare, kan jag få en mall av Er? Försöker klura ut någonting men det ser alldeles...
Ekonomi & Juridik
Jag försöker hjälpa min granne. Hon har köpt ett appaloosa sto för snart 2 år sedan. säljaren sade då att papper var inskickade till usa...
Ekonomi & Juridik
Vi har bestämt oss för att sälja vår gård. Har anlitat en mäklare, men har inte kommit någon vart i föräljningen känns det som. Vi...
Hästmänniskan
Jag skulle hemskt gärna vilja hålla på med att utbilda unghästar i framtiden, men vet inte riktigt vilken väg jag ska gå för att först...
Hästmänniskan
Jag läser hästhållning på ett naturbruks gymnasium. Jag har nu gått en termin med inriktning ridning men känner att det inte gett alls...
Hästmänniskan
Jag har googlat, mailat, ringt runt, frågat runt och slängt ut mina tentakler överallt där jag har kunnat tänkta mig få svar eller tips...
Ekonomi & Juridik
Jag är i hästköpartagen för första gången på många år. Det här med att hästar ska ha pass förekom inte sist jag köpte en häst.
Nu ska...
Hästmänniskan
Tror ni att de finns en marknad för att hyra ut en bkortslastbil? Vi har varit inne ett tag på att inskaffa en sådan just för att våran...
Hästmänniskan
Ja, som rubriken säger, vad betalar ni för hästen ni hyr, sköter osv.? Behöver ni betala något till ägaren eller är det någon särskilt...
Hundavel & Ras Det är väl ingen som skrivit att det är en sjuk ras, men att det finns saker som verkar dyka upp och som det kan vara värt att se upp...