häst utan ägare

Sv: häst utan ägare

jag vet inte, men jag antar för det är vad jag har fått veta av ägaren.
nåväl, fallet är iaf avslutat, tack vare era smarta tips så har jag fått fatt i ägaren. först hörde före detta fodervärden av sig, kort där efter ringde ägaren upp mig :laugh:

så tack så hemskt mycket för er tid allihop :bow::bow:

Senast ändrad av en moderator:

Skönt att höra!
Hur kom det säg att hon försvann efter köpet?

jag vet inte, jag var på jobbet när hon ringde å hann inte med att prata något vidare. men nu har jag iaf henne hemnummer plus namn så jag skulle höra av mig när vi fått ett ordentligt utlåtande från veterinär.

har läst alla inlägg nu, det var lite spännande och läsa hehe.. Men fyyy! vad jag hade varit nervös och orolig om något sånt hänt mig!!!
Men skönt att det löst sig!!

Kl

Samma här, klockan är mycket men jag va tvungen att läsa hela tråden.
skulle vara väldigt intressant att höra hur allt löste sej.

Skönt iaf att du fick tag på ägaren.

halv kl

Nu får du berätta vad som hänt efter att du fick tag på ägaren etc!

Liknande trådar

P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 781
A
Ekonomi & Juridik För fem år sedan tog vi en vbltravare på foder. Det var hans dåvarande fodervärdar som visade honom i och med att han redan då var ca 20...
Svar
15
· Visningar
3 074
Senast: Arrabella
·
Ekonomi & Juridik Hej! För cirka 5 månader sedan sålde jag en utav mina hästar till en tjej. Vi skrev ett avtal (Deckermans färdiga sådana) där vi fick...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
23 459
M
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hejsan. För tre månader sen skrev jag på ett fodervärds avtal där ja skulle få ha hand om ett varmblod som för det första är...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 375
Senast: Marie_Ozzy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar