Hur hade ni gjort?!

Sv: Hur hade ni gjort?!

Om ettan nu är så pass "småknackig" men går fint normalt utan smärta, skulle jag försöka hitta en medryttare eller fodervärd till honom. Du har rätt, det känns svårt att sälja en sådan häst. Duktiga hopphästar är det dock ont om på fodervärdsmarknaden så jag tror nästan att du kan välja och vraka mellan kandidaterna. Står du i ett större stall? Det bästa vore ju om fodervärden kunde ta över stallplatsen - då kan ni ju föra en daglig dialog om vad som funkar och vad som inte funkar, och du kan bidra med dina erfarenheter till att hålla hästen glad och hållbar.

Sv: Hur hade ni gjort?!

Åk till en osteopat med häst nr 1. Det låter mer som om det sitter i musklerna mer än i led och skelett Ofta beror ojämnheter på muskelbristningar, trasiga muskler och låsningar. Detta är inte alltid vets område.

Hur är han när hovslagaren är där? Svår att lyfta bak på något ben. Uppfattas han som stel?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag var idag o provred en massa hästar o står o velar mellan två, hur bestämmer man vilken man ska köpa?😩 Häst 1 är en valack på 3 år...
2
Svar
25
· Visningar
3 719
Senast: fio
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 049
Senast: Bison
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
680
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 159

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Gamla trotjänare
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar