Beslutsångest

Varför har man valt att ta föl på stoet och varför kommer valacken inte ut på banan? Är någon av dem trasig?

PS Tillägg det kostar jättemycket att ha häst i träning, så att de inte tävlar behöver inte betyda något, men det är en sten som det kan vara värt att vända på

Kan vara stammen och avelsvärdet tänker jag? Kanske vettiga resultat från banan som gör henne värd mer? Eller så rör hon sig bättre, är bättre byggd, visar hopptalang? Kan finnas massor av anledningar tänker jag 😃.
Ja såklart, men normalt sett så tappar ju hästar i värde om de ligger efter i sin utbildning.

Vilken gav bäst ridkänsla? Vilken fastnade du mest för? Att den ena är lite billigare i dagsläget hade jag bortsett från (varför är stoet dyrare?).

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 156
Senast: Mois
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 812
Senast: mars
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Mia_R
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 134
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XVI
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈