Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Blev lite osäker om denna tråd skulle vara under hästverksam, men jag tänker på alla oss med egna stall utan inaccorderingar. Jag byggde...
Ekonomi & Juridik
Min Kompis ska ta en häst på foder, en 4-åring .
Hon ska ha den på obestämd tid och skriver självfallet på ett fodervärds avtal.
Men...
Ekonomi & Juridik
(Hoppas det är okej med en sådan här tråd här, läste igenom den nålade och såg att prisfrågor på häst inte var okej men får se om denna...
Hästmänniskan
Jag ska göra ett hyfsat stort ingrepp som innebär att jag måste vara väldigt försiktig i en månad och undvika slag på- och vridning av...
Ekonomi & Juridik
Har haft funderingar i flera år att starta eget som hästtränare, enda kruxet är att jag inte har någon gård & kommer aldrig ha råd med...
Ekonomi & Juridik
Min häst är importerad från Lettland och saknar ägarbevis. Vet någon hur jag ska vända mig för att få ett nytt? Kan jag göra ett nytt...