Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I WISH !!! Nä jag tog mitt Bkort -92 och får inget E "gratis" här måste minsann tas enligt svenska regler...Sunshine skrev:Oj vad det verkar skilja mellan landerna!? Jag haller ocksa pa att ta E-kort men jag behover inte ta om teorin utan bara kora upp med slap. Nagra korlektioner, sa ar det fixat... och hade jag tagit mitt b-korkort fore 1 jan 97 sa hade jag automatiskt haft e-kortet redan (men sa ar det val i Sverige ocksa?). Jag tog mitt b-korkort i Sverige men maste konvertera det till ett engelskt innan jag kor upp for e. Undrar varfor det ar sa olika mellan eu-lander
HD skrev:Sen kan jag säga till alla som är oroliga över funktionsbeskrivning och säkerhetskontroll: Om ni kuggar på den delen men klarar körningen så är det bara den del ni kuggar som ni behöver göra om. I allafall var det så här när jag tog, kan ju ha ändrats.
Lovisaleonora_ skrev:Det här stämmer (tyvärr?) inte. Du kommer inte vidare om du missar i någon del. Funktions- och säkerhetskontrollen ligger först i provet. Missar du där får du inte ens köra manöverprovet. Klarar man inte manöverprovet kommer man inte ut i trafiken.
Och i alla fallen: man får ta om hela provet.
Hemskt lessen men då vet inte jag varför din "inspektör" säger så...Lovisaleonora_ skrev:Udda, det var inte det beskedet jag fick från inspektören igår...