Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har terra tex med matta i ridhusbotten, jo det är mycket härligt att rida på dock krävs enorma mängder vatten för att det ska bli det optimala underlaget. Tyvärr infomerade inte säljaren om att det iprincip bygger på vatten.
den banan måste skötas dåligt, min låter inte mer än vanlig sand...
men ja vatten behövs, dock är det knappast nåt problem med allt regn...^^
ni som har terratex, vad gick banan på och har ni med eller utan matta? jag visste inte om det när jag gjorde min bana annars skulle jag kanske tagit det istället.
den banan måste skötas dåligt, min låter inte mer än vanlig sand...
men ja vatten behövs, dock är det knappast nåt problem med allt regn...^^
ni som har terratex, vad gick banan på och har ni med eller utan matta? jag visste inte om det när jag gjorde min bana annars skulle jag kanske tagit det istället.
Alltså nu babblar jag kanske på lite mycket i den här tråden.. eeeh... men en sak till bara, det är kanske lätt att tro att alla banor med fiber är en terra tex bana, så är det inte eftersom det finns massor med företag som säljer fiber, så man kan alltså kolla runt en hel del innan man bestämmer sig för vilken typ av fiber man vill ha, holländsk fiber är tunnare, tysk fiber är lite grövre, pp fiber kan se ut på olika sätt o ha olika funktion och rekommenderas i olika mängd beroende på vilket företag man vänder sig till.
Terra Tex är ett koncept/företag/märke, det finns många fler märken på fiber (men de kommer väl i slutändan från samma fabrik kanske) Kan vara bra att veta då det skiljer förhållandevis mycket i pris ibland för mer eller mindre samma produkt...