Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!!
Förvirringen känns...
Ekonomi & Juridik
Blev tillfrågad för några månader sedan av en toppentjej om jag kunde ta emot henne som praktikant. Har ett yttepytteföretag som ska...
Ekonomi & Juridik
Hej! Någon som vet om det finns någon utbildning att gå efter grymnasiet typ för att bli hästpedagog, jobba med "problem-hästar" lr...
Hästmänniskan
Kan inte ni alla kloka och kluriga hästmänniskor slänga upp alla bra idéer på vad som bör finnas i ett bra fikarum i ett stall? Här ska...
Ekonomi & Juridik
Om jag som privat person har ett stall med 10 boxar som jag hyr ut, jag har en ganska hög hyra på 3000 kr månad och får altså in en del...
Hästmänniskan
Jag har länge tyckt att hippologutbildningen har verkat väldigt rolig och givande men det jag har funderat på är hur arbetsmarknaden ser...
Ekonomi & Juridik
Luddig rubrik kanske, men jag skulle vilja ha lite input och åsikter.
Har en 10 årig häst som inte presterat ngt, och som även har en...
Ekonomi & Juridik
Min chef vill att jag lämnar in mitt CV till henne senast imorgon (fick jag reda på idag) för att länsstyrelsen vill ha det...
Kan...
Ekonomi & Juridik
Nu har min chef (jobbar deltid med hästar+hästarna hemma) varit på mig ganska länge om att jag ska starta företag. Hon räknar på att jag...
Hästnyheter Sociala medier förmedlar ofta en förskönad bild av ridsportens glans och perfekta ridteknik.
Samtidigt växer en oro för att unga ryttare...