Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Nu behöver jag råd och tips!
Upptäckte för tre veckor sedan några vita larver i stallet. Främst på täcken, golv och väggar. Vi beslöt...
Hästmänniskan
Jag är i valet och kvalet att låna ut min ena häst och satte in en annons för att se vilka svar jag fick, och jag kan ju ärligt säga att...
Ekonomi & Juridik
Fick många presentkort på ikea när jag fyllde år. Håller på och bygga stall precis så det var tanken bakom önskningarna att kunna köpa...
Hästmänniskan
Jag såg i veckan en annons från ett ganska känt ställe där man hyr ut hästarna under de månader varje år som inte verksamheten behöver...
Ekonomi & Juridik
Har panik. Vi var och tittade på ett underbart sto d-ponny 148 som vi skulle köpa, efter lite småstrul med besiktning så ville jag ej...
Ekonomi & Juridik
Har en fråga och tänkte nu se om någon vet hur det går till !!
Vet en tjej som ska sälja ett hbl men har dessvärre varken pass eller...
Ekonomi & Juridik
Jag och en vän är väldigt oense om en sak, och skriver här för att själv få en klarhet i det hela, samtidigt som jag gärna vill höra er...
Ekonomi & Juridik
Har kutterspån i lösdriften och det kostar minst sagt en hel del att hålla dessa 100 kvm med spånbalar. Letade egentligen runt efter...
Hästmänniskan
Har så ont i jumskarna och insidan av låren när jag rider, kan inte sitta ner i trav utan stora smärtor. Någon som kan ge tipps varför...
Hästmänniskan
Okej jag har verkligen ingen aning om vart jag skulle sätta denna tråden.. :D Så det får bli som det blir.. Jag går i nian nu och kommer...
Ekonomi & Juridik
Läser då och då om människor som säljer sin häst/ponny av diverse olika orsaker som senare får reklamationer på dem och att nya ägarna...
Hästmänniskan
Hej, Jag har en liten shettis hemma som jag inte riktigt hinner med. Barnen rider hellre dom stora hästarna och den lilla hamnar oftast...
Kropp & Själ Ja, alltså man har redan grävt fram det som fanns på min pappas sida av släkten, blev en hel ”bok” av det. Det var tydligen någon annan...
Hästmänniskan Självklart finns det bra verksamheter, de flesta är nog det. Det var mer som ett exempel på hur de snälla okomplicerade kan överbelastas...