Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Så här ser mitt nästa projekt ut: Denna fantastiska skapelse till ritning avslöjar hur mitt eminenta...
Svar
8
· Visningar
2 255
Senast: lady_vip
·
C
Anläggning Ska sätta ner nya trästolp runt vinterhagen. det är stolp av kärnfuru och ca 7 cm i diameter och 180 cm höga. Jag kommer att sätta...
Svar
15
· Visningar
16 024
Senast: mackan
·
L
Hästmänniskan Fick ett samtal nyss från en av mina hästköpare, köpte hästen i juni - ett helt fantastiskt litet sto med hjärtat på rätta stället...
Svar
15
· Visningar
2 876
Senast: Krummi
·
Ekonomi & Juridik Vi har bokat en förjsäljningsmonter på Göteborg Horesshow och ska sälja ett par hästvårdsprodukter (ca. 4 olika saker) och har plats att...
Svar
12
· Visningar
1 890
Senast: EmelieR
·
Ekonomi & Juridik Funderar på att i framtiden åter skaffa häst. Troligen foderhäst. Det ligger många år framåt i tiden, så jag förstår att det inte går... 2
Svar
20
· Visningar
2 445
Senast: MissFideli
·
Anläggning Ja, så då har vi alltså flyttat från det "färdiga stället" till, ja, ett mindre färdigt ställe ;) Till våren ska vi alltså bygga ett...
Svar
6
· Visningar
1 427
Senast: Pettsson
·
L
Hästmänniskan Hej ! :) Är det någon som vet vad man får jobba med och göra för saker när man jobbar i ett tävlingsstall? ;) Är det någon som vet så...
Svar
3
· Visningar
809
Senast: mooi
·
S
Hästmänniskan Det finns en hästägare, vi kan kalla h*n X. Som har ett antal hästar och ponnier, problemet är att X i fråga aldrig tar sig tid för sina... 2
Svar
23
· Visningar
3 219
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan ...är det värt det? Fick ett plötsligt infall, kan få såna ibland :D, att det skulle vara kul med en häst till. Men då till frågan... 2
Svar
26
· Visningar
2 773
Senast: Em3li3
·
Hästmänniskan Vilka är största skillnaderna mellan varm/ halvblod? Vilken föredrar ni? Är "alla" varmblod heta o svårridna, eller är det ngt jag fått...
Svar
13
· Visningar
6 993
Senast: Forssberg83
·
I
Hästmänniskan Just nu är jag riktigt förbannad på Agria. Idag veterinärbesiktigades min 2 åring då han skulle ha sålts och åkt till sin nya ägare... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 855
Senast: Blomskan
·
Anläggning Jag har ett mätverktyg för elstängsel som jag inte har bruksanvisningen till, så jag är inte helt säker på rätt sätt att använda det...
Svar
6
· Visningar
6 568
Hästmänniskan Hejsan! Jag hamnade tyvärr i en knepig sits där jag insåg att tiden ej riktigt fanns till min häst. Jag hittade en jättetrevlig tjej...
Svar
9
· Visningar
1 778
Senast: Iso
·
Hästmänniskan Tog ut vet för att vaccinera 2 hästar i förra v men fick lite av en chock när räkningen kom: Över 1500 kr! :mad: Ena hästens vaccin... 2
Svar
33
· Visningar
3 632
Senast: Salla
·
Hästmänniskan Hej Jag är en 18 årig tjej som snart slutar gymnasiet och funderar på att läsa vidare till unghästutbildare eller beridare i england...
Svar
4
· Visningar
1 145
Senast: vildros
·
Hästmänniskan Ingen här som har sökt in till djursjukvårdarutbildningen på Önnestad?!:D
Svar
2
· Visningar
1 762
Senast: catzoul
·
E
Ekonomi & Juridik Nu håller jag på att starta ett hästföretag och har nu kommit så "långt" att jag vill ha ett företagsnamn! :D Företaget ska bla...
Svar
16
· Visningar
7 491
Senast: Mini-Me
·
A
Ekonomi & Juridik Om man har en jordbruksfastighet och har ett inackorderingstall, hur mycket får man då tjäna innan man ska betala sociala avgifter och...
Svar
9
· Visningar
4 835
Ekonomi & Juridik Vi ska bygga två shettisboxar. Vill ha förslag på material, ritningar, tips och ideer. Det blir två stycken på lite mer än 4 kvadrat...
Svar
13
· Visningar
2 734
Senast: lizzie
·
F
Hästmänniskan Det är så här att jag söker en häst på foder och har hittat en som är mycket intressant,har sett bilder och filmer på hästen och ägaren...
Svar
5
· Visningar
1 229
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka