Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur som helst så pratade vi med en från agria som sa att det var ok,och skrev i det,sen hörde vi inget mer från dom,utan vi antog att det drogs varje månad.
Får jag fråga, hur många tecknar en fullständig försäkring till sina hästar redan som föl och hur många röntgar sina hästar som föl? PATETISKT!
Det är ju det jag säger,vissa gillar det ena,och andra gillar det andra! Du vill inte ha nått i "mitt" bolag,för du är inte nöjd med dom,och jag vill inte ha nått i "ditt" bolag,för jag är inte nöjd med dom,och så är det,alla gillar olika helt enkelt! Jag har aldrig haft några problem med folksam,varesig med hästen,vattenskadan i huset,eller krocken med bilen. Däremot agria,och det beror inte bara på att det inte vart betalat som sagt,som många av er verkar tro,utan det beror som sagt på mer!
Men nu var det ju så att DU var besviken på Agria för att dom inte skulle betala en operation som du inte försäkrat emot? Och sen var dom dyra? Och sen shabblat med autogirot?
Men vad är det du kan bli arg över att dom inte vill betala en opeation som hästen inte är försäkrad emot? Jag är helt säkert att du skulle kunna ha exakt samma försäkring i Folksam som inte täcker operationen heller och du skulle bli precis lika arg på dom. Det går inte att få ut pengar för nåt som det inte är försäkrat emot. Och om man inte har fullförsäkring så kan man ju alltid räkna med att är det nåt som händer så är det inom det som det INTE är försäkrat.
Vad egentligen handlar denna tråd om? Vad vill du ha ut och fram? Alla vi kommer att tycka olika beroende på de olika erfarenheter som vi har om de olika bolagen och en sak är säker, missförstånden kommer när man inte LÄSER sina villkor och har full koll på försäkringen. (oavsett vad det gäller.. Bil husvagn, transport, båt, häst och andra djur)