Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Oj, vad svårt det är att köpa häst.. Har hittat hästen jag vill köpa och har nu fått veta av hästens tidigare ägare att han har... 2
Svar
26
· Visningar
4 388
B
Hästmänniskan Hejsan min kompis har prec köpt en ny transport/lastbil till hästarna Hon sa att den hetta något med Horsedriver och kostade ca 700 000...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Uddatyp
·
Hästmänniskan En bekant hade besök av kommunens Djurskyddsinspektör, det blev inga påpekanden, utan allt var ok. MEN 2 dagar senare ringer... 2
Svar
25
· Visningar
4 497
Senast: elle12
·
M
Hästmänniskan Vad är det nu för datum som gäller, hur länge får man rida på stranden? och vad gäller?
Svar
8
· Visningar
5 462
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan hej vet någon vad ett brännmärkt A betyder . min ena häst har ett sådant som sitter på höger bog . jag frågade de förra ägarna om de... 2 3
Svar
59
· Visningar
9 112
Senast: pum_an
·
E
Hästmänniskan Jag och min man drömmer om att skaffa en mindre hästgård i Skåne. Min man jobbar i Lund och måste ha pendlingsavstånd dit. Vi har insett... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 958
Senast: Armani__
·
Hästmänniskan Vad gör ni av hästen när ni åker hem på helger/lov? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 024
Senast: Appetax
·
Hästmänniskan Vad tycker ni om kontrakten som finns för häst på foder.? finns det något extra ni tycker man ska skriva till? Eller något som ofta...
Svar
15
· Visningar
2 777
Senast: Mish
·
C
Hästmänniskan Har bytt ut jord mot natursand. Sanden är ren från jord. Problemet nu är att de har fyllt upp med sand, men banan är ju då väldigt...
Svar
9
· Visningar
1 488
Senast: MyLittlePony
·
Hästmänniskan :cry: Hej Jag får nog börja från början om ni ska förstå.. för snart 2 år sedan började jag och min kompis rida på 2 stycken...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: stjarnfall
·
D
Hästmänniskan En granne har börjar komma igång med att rida igen då det inte funkade alls med hennes förra häst (både i rörelser och med den hästens...
Svar
10
· Visningar
1 830
Senast: diny
·
B
Hästmänniskan Jag har för närvarande nästan allt under kontroll. Utom min ena handld. Jag har haft ont i den til och från under fyra års tid. Första...
Svar
3
· Visningar
1 194
Senast: movi
·
M
Hästmänniskan är det nån som går det här? hur funkar det? är det mycket svårt och vilken skola går ni på? tcksam för svar 2
Svar
23
· Visningar
1 594
Senast: Krulidut
·
T
Hästmänniskan Jag håller ju på att köpa häst, det är långt till där hästen bor, typ 50-60 mil. Det har varit 4 månaders leveranstid på henne...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: ancan
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag var med om en bilolycka i somras där jag fick skador på språngbenet och ett par leder runt det. Nu har jag...
Svar
19
· Visningar
1 626
Senast: MikaTela
·
M
Hästmänniskan Jag och Min sambo funderar på att köpa en liten gård där det finns mycket bra möjlighet till hästhållning.. Och nu har vi en...
Svar
9
· Visningar
2 159
Senast: maria_b
·
Hästmänniskan Jag har problem med mina knän till och från och söker nu efter tips på vettiga knäskydd eller något att ha runt knäna vid ridning som...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: Punkity
·
T
Hästmänniskan Jag har länge undrat över begreppet "naturlig hästhållning". Vad är det, egentligen? Vad finns det för kriterier som skall uppfyllas då? 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 416
Senast: Egonson
·
M
Hästmänniskan Har tidigare skrivit en tråd om en häst i stallet som skall säljas och nu har det gått undan och den är nu "såld" eller rättare sagt den...
Svar
12
· Visningar
1 277
Senast: Mindra
·
S
Hästmänniskan Har en lite trasslig historia att berätta... jag hade för ett par år sedan en då treårig fjordhingst. Han var jättesnäll o gjorde allt...
Svar
9
· Visningar
1 695
Senast: Svanhild
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31