Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hejsan min kompis har prec köpt en ny transport/lastbil till hästarna
Hon sa att den hetta något med Horsedriver och kostade ca 700 000...
Hästmänniskan
Jag och min man drömmer om att skaffa en mindre hästgård i Skåne. Min man jobbar i Lund och måste ha pendlingsavstånd dit. Vi har insett...
Hästmänniskan
En granne har börjar komma igång med att rida igen då det inte funkade alls med hennes förra häst (både i rörelser och med den hästens...
Hästmänniskan
Jag har för närvarande nästan allt under kontroll. Utom min ena handld.
Jag har haft ont i den til och från under fyra års tid.
Första...
Hästmänniskan
Har tidigare skrivit en tråd om en häst i stallet som skall säljas och nu har det gått undan och den är nu "såld" eller rättare sagt den...
Hästmänniskan
Har en lite trasslig historia att berätta... jag hade för ett par år sedan en då treårig fjordhingst. Han var jättesnäll o gjorde allt...
Hundavel & Ras Det är väl ingen som skrivit att det är en sjuk ras, men att det finns saker som verkar dyka upp och som det kan vara värt att se upp...