Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Är på god väg med vårt vindskydd till hästarna. Har ett problem, min far är här och hjälper oss och han pratade om att vi ev skulle...
Svar
7
· Visningar
3 762
Senast: taccotad
·
Hästmänniskan Jaha och så var man fast i torvträsket igen efter att ha lyxat med halm under en tid.. :crazy: Nyhetens behag tog slut ungefär samtidigt... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 542
Senast: Moneypenny
·
Hästmänniskan Lite frågor till er som producerar eget hö: Rent generellt - lönar det sig? Hur mycket behöver man producera för att det ska bli...
Svar
10
· Visningar
3 025
Senast: tgd
·
Hästmänniskan Jag har fått "hyra" in mig på ström hos en person där jag har haft mitt sommarbete. Det står som så: 3J, 6W max utgående spänning 11...
Svar
5
· Visningar
8 998
Senast: malinsky
·
Hästmänniskan hoppas den är på rätt.... Jag ska flytta i november hem hästarna, till mitt gamla stall. Var i helgen ich fixa upp allt, har inte... 2
Svar
21
· Visningar
2 328
Senast: Orkan
·
R
Hästmänniskan Hur ska ett praktikintyg se ut om man haft praktik i ett privatstall och sen ska skicka in det till skolor? måste man skicka efter...
Svar
1
· Visningar
2 246
Senast: jerseyko
·
Hästmänniskan Jag har nyss fått klart min sadelkammare och det är dags att inreda litegrann. Jag tycker att den är liten, vilket i och för sig kanske...
Svar
11
· Visningar
3 444
Senast: Milou
·
Hästmänniskan Är det någon som har koll på vad dessa ord kan översättas till? strimbläs snopp kronrand Håller tummarna att någon kan!! :)
Svar
4
· Visningar
2 607
Senast: Pazuzu
·
H
Hästmänniskan Idag kommer det en ev köpare och tittar på min häst. Eftersom hon bor så långt bort ska han få åka lastbil hem till henne vid ett ev...
Svar
5
· Visningar
1 245
Senast: diartistakasha
·
Hästmänniskan Har sökt lite här på forumet, men sökfunktionen är inte med mig ikväll och jag har inte körtkortsböckerna här. Om det står såhär...
Svar
8
· Visningar
1 713
Senast: Fredag
·
Y
Hästmänniskan Har verkligen ingen aning vad jag ska ha för färg i stallet. Det ska vara mörkgrönt på metallen men vad ska de va på boxväggarna...
Svar
17
· Visningar
1 557
Senast: josse_horsefreak
·
Hästmänniskan Jag är i hästköpartagen! Eftersom det är min första häst har jag såklart en hel del frågor, så därför tänkte jag höra om ni med mer...
Svar
6
· Visningar
1 243
E
Hästmänniskan Har hittat en utbildning som man blir just equiterapeut och jag vill verkligen detta. Det är en KY utbildning och den verkar passa mig... 2
Svar
22
· Visningar
2 741
Senast: Equina
·
Hästmänniskan Satt och kollade på lite bilder och fick syn på en där nån hade lämnat en barnvagn i ridhuset (vet ej om det låg nån i) medan några... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 100
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan blev sparkad på knät(innersidan) idag av en av unghästarna i stallet. det svullnade upp DIREKT. nu ca en timme senare ärdet rejält...
Svar
10
· Visningar
3 241
Senast: Berin
·
Hästmänniskan Detta är första året som vi odlar eget hösilage och frågorna hopar sig. Vi anlitar en granne till att slå och plasta små (30-40kg)...
Svar
6
· Visningar
1 017
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan Jordbruksdepartementet bereder nu en departementsskrivelse där man föreslår att djurskyddskontrollen ska flyttas från kommunerna till...
Svar
5
· Visningar
1 018
Senast: Masse
·
P
Hästmänniskan Hej Undrar kanske en konstig fråga... kan man vara två ägare på en häst?:cool:
Svar
13
· Visningar
1 501
Senast: lynxlady
·
R
Hästmänniskan Börjar känna lite panik nu, så jag måste ställa lite frågor. Har ju nu äntligen lyckats fixa praktik, 6 månader f r o m november. Går...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: rare
·
Hästmänniskan Har verkligen ingen som helst aning om vart denna tråd bör ligga - så snälla flytta den om den ligger fel. Hej! Ska försöka komma...
Svar
4
· Visningar
1 500
Senast: Punkity
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat
  • Valp 2025