Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Undrar ofta över alla konstiga tankar/känslor som ploppar upp i huvudet automatiskt. Är dom där av en (relevant) anledning eller hittar...
Hästmänniskan
Okej så här är det! Jag, med hjälp av mamma förstås!:bow: ska kanske köpa ett fullblod, det står att hon är "17 hh" (i usa så använder...
Hästmänniskan
Nu e det dax att bygga om garaget till ett stall. det är ett fint frächt garage tycker jag. 8x14 m är måtten så det är ganska litet, vi...
Hästmänniskan
Jag var nere i Göteborg på horse shown där för några veckor sen. Det var en häst där som hade el på sitt boxgaller, dessutom hade hästen...
Hästmänniskan
Vad skulle ni hästmänniskor tycka om att det kom ngn och sålde hästutrustnig av lite bättre märken hos er på klubben/stallet och även du...
Hästmänniskan
Försöker lista ut hur underlaget är uppbyggt på en av de största anläggningarna i mellan Sverige, ligger utanför Västerås. Har ett stort...
Hästmänniskan
Efter mycke funderingar så hade jag nästan bestämmt mig att strunta i stallet. men så en vaker dag kom 3 främlingar och gav mig en spark...
Hästmänniskan
nu tänker jag börja med torv eftersom mina spånbalar får egna ben ibland! Nu kan jag spåra vem som tar torven:rofl:!
problemet är bara...
Lantbruksdjur Anledning till att jag frågade var för att även diarsanyl används i första hand till hund o katt men indikation finns även till häst o...