Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hej! Står inför ett svårt beslut och väger fördelar och nackdelar men tycks inte kunna bestämma mig, vill verkligen ha åsikter och...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: LitenC
·
P
Hästmänniskan Min gamla tävlingshäst är oridbar, spatt bak och konstat 0,5grad halt ena fram. Han kan få gå i hage i resten av sitt liv, är idag 15... 2
Svar
26
· Visningar
2 652
Senast: prallan
·
S
Hästmänniskan Jag mår så dåligt. I augusti tog jag bort min häst sedan 14 år. Innan han försvann hade jag stora tankar på att skaffa ny yngre häst... 2
Svar
20
· Visningar
2 825
C
Hästmänniskan http://vasteras.expressen.se/V%25C3%25A4ster%25C3%25A5s/1.899006/hade-32-hastar-pa-villatomt Jag fattar inte hur man lyckas:eek: Hur... 2
Svar
25
· Visningar
3 037
Senast: lynxlady
·
Hästmänniskan Ett problem i vårt kollektiv stall håller på att accelerera och snart bli ohållbart. I stallet bor åtta hästar som vi turas om att... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 620
Senast: Gordon
·
Hästmänniskan Satt och disskuterade det här med golv i transporterna med en kompis (håller ju precis på och byter i min lastbil därav att det kom upp)...
Svar
3
· Visningar
1 560
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Var hittar jag de papper som jag skall fylla i för att kunna få hästpass?? Kan ni länka?? Och inge tjat om att jag inte har fixat de...
Svar
10
· Visningar
972
Senast: Vavsla
·
S
Hästmänniskan Vad har ni för belysning i era paddockar? Våra lampor är så dåliga vihar en gammal väg belysning. Den lyser bara upp pyttelite och är...
Svar
2
· Visningar
1 013
Senast: Koppen
·
Hästmänniskan jahapp.. nu är det så att vi är i rullning att köpa vår gård... :love: renoveringsobjekt, huset är från 1909, på stallet håller ena...
Svar
17
· Visningar
1 689
Senast: cambello
·
Hästmänniskan Det kommer ju då och då trådar om detta med att många hästföretag kringgår vita anställningar och i stället löser detta med diverse...
Svar
3
· Visningar
853
Hästmänniskan japp, jag har skaffat mig mitt första jobb! :D det enda och första jag har sökt också.. :angel: däremot är jag himla osäker på ifall... 2
Svar
22
· Visningar
2 194
Senast: ZOFUS
·
S
Hästmänniskan Ingen aning om tråden ligger rätt men skriver iallafall:) Jag och en kompis har fått världens ide om att anordna ett ridläger för...
Svar
11
· Visningar
1 263
Senast: ZOFUS
·
S
Hästmänniskan Vad menas med ridledare? Ungdomsledarkurser 1-3 ? Är det nån som gått dom kurserna? Kan man hålla ridlektion om man har den...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Hera
·
Y
Hästmänniskan Har läst i den ena tråden efter den andra om folk som vill ha lite peppning inför hästköp och berättar om hästen, kanske skriver att den... 2
Svar
29
· Visningar
3 660
Senast: Dahlia
·
Hästmänniskan ja e m barn. :eek: å har en häst. måste ja automatiskt välja nu eller går det att kombinera? hur mycket vågar man rida utan att det...
Svar
19
· Visningar
1 766
Senast: jerseyko
·
C
Hästmänniskan jag har min häst inackorderad i ett stall. den har stått där i ca 2 månader och det är också så länge jag har ägt hästen. i början... 2
Svar
35
· Visningar
4 177
Senast: Ganesco
·
S
Hästmänniskan Hoppas jag lägger tråden rätt. annars får ni gärna flytta på den..:) Va till ett stall idag. Där man va tvungen att gå igenom en box...
Svar
10
· Visningar
1 551
Senast: kisse
·
Hästmänniskan Vad har ni för Innertak i ert stall? masonitplattor eller hur har ni löst det? 2
Svar
28
· Visningar
9 406
Senast: Bison
·
L
Hästmänniskan Många hästägare som jag stött på idag har timanställningar vilket innebär att dom rätt som det är inte kan ta utsläpp eller fodring tex...
Svar
19
· Visningar
1 661
Senast: lady_mike
·
Hästmänniskan Nu är det såhär. Min pojkvän vill följa med mig ut med hästarna ibland. Men, han får helt enkelt ont i kulorna i traven. :rofl: :(... 2
Svar
38
· Visningar
5 578
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar