Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
ha suttit och kollat på lite ponnyer i polen och tycker endel ser trevliga ut och en del behöver äta upp sig och sätta muskler .
så...
Ekonomi & Juridik
Vilka kostnader får man ta upp?
Är det alla kostnader man haft för hästen? Dvs uppstallning, skoning, vetvård, vacc, träningar, resa...
Ekonomi & Juridik
Hejsan frågan riktar sig både till uthyrare och inackoderade.
* Hur vill ni ha hyran Betald/Hur betalar ni hyran? i förskott eller i...
Ekonomi & Juridik
Nu har jag börjat ledsna ur totalt. Har haft ett pågående hästbyte under lång tid pga olika skäl som var helt okej från början, bytet...
Hästmänniskan
jag och min sambo har haft planer på att köpa egen gård men tyvärr blev det inte så pga av lite olika omständigheter och vi bor kvar på...
Hästmänniskan
Ska ta det från början, jag letar efter en hopphäst att utvecklas med nu när jag fått min nordistant såld, hon åker imorgon. Nu är det...
Hästmänniskan
Jag var så sjukt nöjd med mitt försäkringsbolag, jag tror till och med att jag prisade dom i nån tråd här på buke för någon vecka sedan...
Ekonomi & Juridik
Driver en liten privat ponnyridskola som tyvärr inte går med vinst, men iallafall +-0. Får tyvärr stänga ner några månader över vintern...
Hästnyheter Vi pratar ur ett svenskt perspektiv. Globalt går det 'bra' för ridsporten. Oljepengarna (både inom rid och galoppsporten) har uppmuntrat...
Hundträning Vad har ni för koppel/lina när ni går och springer? Jag har just nu ett billigare koppel med expander men tycker den är lite slapp. Till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.