Livrädd - för att rida

Sv: Livrädd - för att rida

Lite fördom, men också sanning, många rädda ryttare rider islandshäst, har du testat det?

Jag hade 2 lite rädda ryttare ståendes hos mig, den ena utvecklades jättebra framåt och kan inte klassas som rädd längre. Även den andra har blivit en riktig tuffing! Båda red islandshästar (roliga hästar) och tyckte det var deras grej. Den ena tjejen red aldrig ut själv, då red hon hemmavid, men med oss i skogen hängde hon med i vårt tempo.

Rider du själv? Måste du det? Finns det inget trevligt gäng du kan hänga med?

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
645
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 123
Senast: Emro
·
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 153
Senast: Brynja
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 099
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama