Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag vill att köparen till min valack verkligen trivs med min häst och tänker då att de får en månad på sig att lära känna varandra. Vad...
Hästmänniskan
Jag har en liten fundering som jag vill ha svar på.
Vi i stallet har blivit uppsagda pga av att den som har det ska flytta. Om jag får...
Ekonomi & Juridik
Jag har lite funderingar ang min "verksamhet". Innan har jag bara hyrt ut en boxplats och då har jag inte funderat så mycket på det...
Ekonomi & Juridik
Idag har jag bevittnat en klubbhoppning som skapade många frågetecken hos mig. Jag antar att det inte går till så här på många ställen...
Hästmänniskan
Vi är i början på planeringen av just stall/ridhus/bostad i samma byggnad . Vi ska ha stall på kortsidan och bostaden uppe på stallet ...
Ekonomi & Juridik
Vet inte om jag la tråden rätt, om inte så får moderator flytta den:)
Vad har ni för försäkring på era shetlandsponnyer/ a-ponnyer...
Ekonomi & Juridik
Som rubriken lyder; innebär det någon risk för säljaren att genomföra försäljning av häst utan att den genomgår besiktning? I detta fall...
Skola & Jobb Misstänker att om jag gått i dagens skola, hade jag nog inte lyckats ta mig genom med tillräckligt bra betyg. Är nog enbart för att jag...
Hundträning Jag hade en tranare som lanade ut sin "fardiga" lydnads-hund som kunde ga fot nar jag var jatte gron sa jag fick kanna pa hur det skulle...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.