Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
En vän till mig fick nyligen sin bil skadad av en av grannens hästar som rymt ur hagen. Bilen stod parkerad på min väns tomt, hästen har...
Ekonomi & Juridik
Om hästar tas emot profesionellt för att tränas mot betalning, vilket ansvar har då tränaren om hästen drabbas av smittsam sjukdom...
Ekonomi & Juridik
Diffus rubrik kanske. Jag kommer säga upp min medryttarhäst snarast och kommer då ha en uppsägningstid till mitten av nästa månad. Min...
Ekonomi & Juridik
Jag ska eventuellt ta över ett inakoderingstall, men inte så många tjänster erbjuds, men jag kommer erbjuda från inget till fullservic...
Hästmänniskan
Tänkte jag skulle höra med lite kloka hästmänniskor här på bukefalos för att få lite tips om hur jag ska tänka kring det här med ridning...
Hästmänniskan
Har en fantastisk häst på foder just nu fram till juli 2013. 4 år och har relativt bra kapacitet för vad jag vill ha ut av min ridning...
Ekonomi & Juridik
Fastnade för en annons på ett halvblodssto, och efter att ha pratat med ägaren kom jag fram till att det nog kunde vara rätt häst för...
Ekonomi & Juridik
Jag har en idé om att till sommaren köpa en ungponny 3-4 år, oinriden eller insutten, till ett hyfsat bra pris. Meningen med detta är...
Ekonomi & Juridik
Har grubblat bra länge på att ha nått extraknäck brevid mitt vanliga arbete för att få in lite extra pengar och för att verkligen få...
Skola & Jobb Misstänker att om jag gått i dagens skola, hade jag nog inte lyckats ta mig genom med tillräckligt bra betyg. Är nog enbart för att jag...
Hundträning Jag hade en tranare som lanade ut sin "fardiga" lydnads-hund som kunde ga fot nar jag var jatte gron sa jag fick kanna pa hur det skulle...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.