Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har en fantastisk häst på foder just nu fram till juli 2013. 4 år och har relativt bra kapacitet för vad jag vill ha ut av min ridning...
Ekonomi & Juridik
Fastnade för en annons på ett halvblodssto, och efter att ha pratat med ägaren kom jag fram till att det nog kunde vara rätt häst för...
Ekonomi & Juridik
Jag har en idé om att till sommaren köpa en ungponny 3-4 år, oinriden eller insutten, till ett hyfsat bra pris. Meningen med detta är...
Ekonomi & Juridik
Har grubblat bra länge på att ha nått extraknäck brevid mitt vanliga arbete för att få in lite extra pengar och för att verkligen få...
Ekonomi & Juridik
Jag vill att köparen till min valack verkligen trivs med min häst och tänker då att de får en månad på sig att lära känna varandra. Vad...
Hästmänniskan
Jag har en liten fundering som jag vill ha svar på.
Vi i stallet har blivit uppsagda pga av att den som har det ska flytta. Om jag får...
Ekonomi & Juridik
Jag har lite funderingar ang min "verksamhet". Innan har jag bara hyrt ut en boxplats och då har jag inte funderat så mycket på det...
Ekonomi & Juridik
Idag har jag bevittnat en klubbhoppning som skapade många frågetecken hos mig. Jag antar att det inte går till så här på många ställen...
Hästmänniskan
Vi är i början på planeringen av just stall/ridhus/bostad i samma byggnad . Vi ska ha stall på kortsidan och bostaden uppe på stallet ...
Ekonomi & Juridik
Vet inte om jag la tråden rätt, om inte så får moderator flytta den:)
Vad har ni för försäkring på era shetlandsponnyer/ a-ponnyer...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästmänniskan En nordsvensk är inte en stor häst egentligen. Bland arbetande kallblodsraser är den liten och hyfsat nätt/sportig ändå. Den är ju ingen...
Hästhantering Yo, sent omsider så har även jag gått med i BHIS och börjat med en för mig ny form av träning tillsammans med hästarna. Inte för att jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.