Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hej, jag köpte en ponny nyligen och de jag köpte av hade inget ägarbevis (dock kvitto). Jag ringde till SPAF och frågade hur jag skulle...
Hästmänniskan
Hur mycket är kostnaden sammanlagt för er som har ponny/häst och vad är det i sånna fall för sort/storlek och hur mycket behöver ni göra...
Ekonomi & Juridik
Har tänkt skaffa en foderponny men stallet jag vill ha i har ingen annan ponny bör jag då skaffa en sällskapsponny? Vet inte riktigt om...
Ekonomi & Juridik
Jag har 7 st hästar och jag har räknat lite på mina försäkringar, det kostar mkt bara i premie att jag kan köpa en ny häst varannat år...
Hästmänniskan
Hej!
Jag är en tjej på femton år som just nu håller på att leta jobb och som så småningom, när jag fått ordning på mig ekonomi, ska köpa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.