Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu börjar jag tröttna riktigt ordentligt på ridklubben där vi har ena hästen uppstallad. Det är en ridskola på anläggningen och det...
2
Svar
28
· Visningar
5 132
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Funtar på att söka den men har hört att man måste ha jättebra betyg typ. Vet nån hur mkt man behöver för att komma in, eller nån länk...
Svar
18
· Visningar
7 347
Senast: Snyggve
·
Hästmänniskan Jag visste inte riktigt om tråden var mest lämplig på Hästvård eller här, men jag tänkte eftersom det mesta egentligen gäller hur jag...
2
Svar
22
· Visningar
5 998
Ekonomi & Juridik Tjo! Tänkte lite på en sak. Varför begär folk pengar av sina medryttare när dom sökt hjälp med sina hästar? Min personliga...
2
Svar
26
· Visningar
3 987
Senast: Immakim
·
Hästmänniskan Hej allihopa! Jag är så fruktansvärt frustrerad ikväll..och jag ber verkligen om ursäkt om detta blir långrandigt och lite tja...
2
Svar
33
· Visningar
4 186
Senast: Amaryllis
·
B
Hästmänniskan När det står: "Ej Nybörjarhäst" i en annons... vad menar dom då egentligen? är set att den inte passar till en som aldrig har ridit...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 706
Ekonomi & Juridik Okej, tar det från början. I mars i år var jag och min (då blivande) sambo och kikade på en gård här i Västernorrland, en liten gård...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
29 473
Senast: Nixehen
·
Ekonomi & Juridik Efter att ha jobbat inom hästnäringen ett tag nu är jag förvånad över hur anställda och arbetssökande ofta bemöts. Min erfarenhet är...
Svar
6
· Visningar
2 007
Senast: mooi
·
Hästmänniskan Hej! Nu är det så att jag eventuellt ska få en egen häst. Jag är 13 år gammal, ca 169-170 cm lång och väger 55 kg. (Mina föräldrar är ca...
Svar
13
· Visningar
5 418
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Hejsan allesamans! Jag är lite nyfiken på ifall någon där ute vet vad som hände med Zin-lit utbildningar i Ystad, där de bla. hade en...
Svar
3
· Visningar
2 867
Senast: scenhast
·
Hästmänniskan finns utbildningen kvar i önnestad? min gamla tränare läste där och blev klar förra året, är väldigt intresserad av att bli...
Svar
19
· Visningar
3 109
Senast: neywaz
·
S
Hästmänniskan Jaha, nu börjar det bli dags att få ett skydd på plats i hagen. Har hittat ett på internet som kostar drygt 26 kkr (exkl montering) för...
Svar
14
· Visningar
20 908
Gnägg Här ser ni carefree boy!
Svar
0
· Visningar
141
Senast: JulleBulle
·
Anläggning Hej, vi går i köptankarna av en hästgård och där finns det ett ridhus med ett svart gummiunderlag. Mäklaren visste inte vad underlaget...
Svar
6
· Visningar
2 783
Senast: rebeckasff
·
Ekonomi & Juridik Jag blir så irriterad! Det finns liknande trådar runt betalning men jag tar mig friheten att starta en ny runt frustrationen jag som...
24 25 26
Svar
514
· Visningar
44 574
Senast: Lobelia
·
Svar
0
· Visningar
116
Senast: Johanzzon
·
Gnägg Mitt fina Paint/Quartersto som jag har på foder :)
Svar
0
· Visningar
115
Anläggning Fram till i torsdags har det varit + 6 grader ute dagtid och ungefär lika varmt i stallet nattetid. Trots att min är hellklippt har hon...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
18 104
Senast: Beet
·
Anläggning Vilken sorts salt använder ni till era ridbanor och varför? Jag har användt NaCl men det fungerar inte särskilt bra vid -10 eller...
Svar
1
· Visningar
1 083
Senast: Tacitus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka