Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag har 7 st hästar och jag har räknat lite på mina försäkringar, det kostar mkt bara i premie att jag kan köpa en ny häst varannat år...
Hästmänniskan
Hej!
Jag är en tjej på femton år som just nu håller på att leta jobb och som så småningom, när jag fått ordning på mig ekonomi, ska köpa...
Ekonomi & Juridik
Jag skulle vara jättetacksam för lite hjälp med hur man ska skriva ett köpekontrakt eftersom det är något av ett specialfall :)
Min...
Ekonomi & Juridik
Vi ska styra upp en julshow på klubben och självklart blir det ju roligast om alla är med!
Men vi har ca 10-15 barn, 6-9 år, som knappt...
Hästmänniskan
Min vanliga identitet här på forumet är rätt välkänd, och jag har inte direkt varit hemlig med vart jag bor, så jag valde att lägga den...
Ekonomi & Juridik
Vi har ett stall med fyra boxar där en av hästarna är min. Stallet är hemma hos mina föräldrar men vi bor nära varandra och det är jag...
Ekonomi & Juridik
Jag vill dubbelkolla om jag har förstått reglerna rätt.
För att ha två hästar i samma box krävs att varje häst får 100% av det mått som...
Hästmänniskan
Vad gör det möjligt? Hur gör ni som har två hästar? Får ni mycket hjälp (ekonomiskt eller praktiskt) utifrån? Klarar ni det tidsmässigt...
Hästmänniskan
Börjar gå i hästköpartankar och har spanat in diverse annonser, hittat några som jag är sugen på att maila/ringa till när det slog mig...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästhantering Yo, sent omsider så har även jag gått med i BHIS och börjat med en för mig ny form av träning tillsammans med hästarna. Inte för att jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.