MEN detta blir ju en ansvarsfråga också. När det gäller snöröjning och halkbekämpning finns det tydliga regler och det är den som är ansvarig för fastigheten som är ansvarig för att detta sköts. Men när det inte sköts och jag dessutom betalar för att anläggningen ska hållas i ett bra skick blir jag förbannad helt enkelt. Nu har väl detta dessutom blivit droppen som fick bägaren att rinna över lite för det är många saker som inte längre sköts så som det är sagt. Det känns dessutom som om man allt mindre lyssnar på medlemmarna. Man kör sitt eget race. Det är trots allt en föreningsdriven ridskola och vi accepterar en hel massa saker som vi som står där ställer upp på. Men det finns gränser och ska vår häst inte få komma ut för att personalen inte sandar/saltar så anser jag att det är fel! Om jag däremot skiter i att brodda min häst och personalen är rädd att den ska halka omkull på väg till hagen har jag full förståelse för det. Och det ligger på personalens arbetsuppgifter att hålla anläggningen besöksbar, sommar som vinter